Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Ik ben HappyWasbeer

Status
Niet open voor verdere reacties.

happywasbeer

DDG Kenner
Haii Haii, Ik ben dus David beter bekend als HappyWasbeer.
Ik ben over een paar daagjes 13 jaar oud.
Ik doe als hobby Hip-Hop, en ik geef soms optredens met een groep in het Theater.
Ik speel al op de DDG server sinds 2014, alleen ik heb sinds kort pas een forum account aangemaakt!
Ik ben nu al erg onder de indruk van het forum en ik vind het heel handig, dus het was een slimme keuze!

Voor de rest doe ik havo/vwo op de middelbare school.
En oh ja! Ik woon in Zuid-Holland, Schiedam om precies te zijn!
Ik ben half Spaans, en mijn lievelingseten is brokoli.

Ik ben minimaal 3 uur per dag online op de DDG Server, en ik ben het meeste te vinden in Minetopia.
Minetopia speel ik sinds vorige maand.
Maar alle andere games op DDG die speelde ik al in 2014, denk aan Castle Defend.

Ook ben ik zo'n type die heel graag mensen helpt, en dus kan je altijd terecht bij mij met je vragen.
Als je een mondeling gesprek met mij wilt voeren kan dat natuurlijk op TeamSpeak via de naam HappyWasbeer.
Uiteraard heb ik ook Skype maar dat houd ik liever even privé.

Als jullie nog meer vragen hebben over mij, vraag die dan even op Twitter.
twitter.com/happywasbeer

Met vriendelijke groet,

HappyWasbeer

En ik houd heel erg van koekjes btw :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top