Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo! Kabouter32 hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabouter32

Ex-Staff
Kabouter32
Kabouter32
None
Hallo iedereen! Aangezien ik nu ook al een tijdje op het forum zit en heb opgemerkt dat ik mezelf nog niet had voorgesteld, ga ik dat even doen.

Ik ben Brecht, 15 jaar en ga over naar 4TEM. Deze richting heeft elektromechanica, zeer waarschijnlijk niet bekend onder de Nederlanders. Even een exact citaat van Wikipedia:
Elektromechanica is de benaming van een studierichting in het Vlaamse onderwijs. Het is een algemene, veelzijdige kennismaking met industriële techniek. De voornaamste vakken zijn:
Nu weten jullie ook wat dat is, maar ik denk dat sommigen nog niet aan school willen denken, aangezien we in de helft van augustus zitten. Mijn IGN is Kabouter32. Vaak krijg ik de vraag hoe ik op deze naam ben gekomen. Nou, het antwoord daarop is dat ik dit niet meer weet. Ik was nogal jong toen, maar geef toe, origineel is hij zeker!

In Minetopia heb ik 3 banen gehad. Een baan als speler en 2 banen als stafflid. Eerst begon ik als Burger en ben daarna politie agent geweest. Na dit 3 maand met erg veel plezier gedaan te hebben, heb ik een nogal ongewone stap gemaakt. Ik ben namelijk CEO Bouwbedrijf Qtraxia geworden. Na het hier ook 3 maanden ontzettend naar mij zin te hebben gehad was ik toe aan een nieuwe uitdaging. En nogal een uitdaging, want sinds 30/07/2016 mag ik me officieel Minister van Infrastructuur noemen!

Onlangs ben ik ook Forum Helper geworden (bedankt @MisterWanted).

Tot zover mijn geschiedenis! Als jullie nog vragen hebben over mij, stel ze gerust in de reacties.

Met vriendelijke groet,
Brecht - Kabouter32
10p1086.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top