Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi, ik ben Kevin

Status
Niet open voor verdere reacties.

IJsselTerror

Legend
IJsselTerror
IJsselTerror
Legend
Naam: Kevin
Woonplaats: Zwolle
Geboren: 15-07-1991

Minecraft naam: IJsselTerror

Interesses: Webdeveloper, Work!, ICT.
Werken, is zeker mijn grote interesse, ik ben op het moment eigenaar van een mijn inziens fors bedrijf. Deze wordt op korte opgesplitst en overgenomen door een derde partij. In mijn vrije tijd ben ik veel bezig om op de hoogte te blijven van de laatste updates omtrent technologie, en natuurlijk mijn grote passie het ontwikkelen van maatwerkapplicaties!

Hobbies: Gaming, films & series, op stap
Lange tijd heb ik mij bezig gehouden met gaming, tot dat ik last kreeg van een gameverslaving, destijds heb ik daarom ook afstand gedaan van bepaalde attributen in mijn huis welke mij hiertoe verleiden. Maar nu ben ik dus addicted aan minetopia. Verder kijk ik graag films en series, en ga ik zeker graag een paar dagen of een dagje erop uit. Pretparken of leuke evenementen vind ik fantastisch!

Mochten jullie nog vragen hebben kan je deze altijd hier vragen of anders via een PM.

Tot ziens in Minetopia!

Kevin // IJsselTerror
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top