Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Frosun hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frosun

Ex-Staff
Frosun
Frosun
None
Hoihoi!

Ik was aan 't rond kijken op het forum maar kwam er achter dat ik nog geen voorsteltopic had aangemaakt, terwijl ik van wel dacht, hm. Oh, kleine tip: onderaan staat een conclusie als je lui bent.

Goed, ik ben dus Frosun, maar in het echt ben ik ook wel bekend als Giovanni. Vaak word ik door mijn vrienden (tegenwoordig ook door vreemden, lol) Gio genoemd. Soms prank ik mensen met dat ik Giovanni Latooy ben, oh wacht, prank? Dat is natuurlijk realiteit... kuch. Ik ben vijftien jaar oud en 29 september word ik al weer zestien. Mijn hobby's liggen niet echt bij de standaard jongens dingen als voetbal of sport - in tegen deel, ik ben hartstikke lui. Ik vind gamen hartstikke leuk, maar ben sinds ik Minetopia speel niet héél druk daar mee bezig geweest, maar speel wel af en toe eens een potje Overwatch! Oh, en fanatieke RS07 speler!!1

Ik zit in het vierde van VMBO-T en dat betekend dat ik dit jaar mijn examen ga doen. Ik volg de zorg en welzijn sector en ik heb geen idee waarom, wilde grafisch design gaan volgen, of zo. Verder ben ik niet echt een goede designer, lol.

Oh, wat over mijn eigenschappen, ik ben súper grappig, natuurlijk,


TL;DR:
ik ben gio, 15 jaar oud en 29 september ben ik jarig dus kom op mijn kinderfeestje in sunnyville

xx
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top