Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Haii haii! MerelMine hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Haii,

Ik bedacht me dat ik me nooit echt voorgesteld heb hier, dus bij deze, ga ik dat even doen!

Ik ben Merel Meijer, ook wel bekend als MerelMine.
Men noemt mij "Merel", "Meijer" of "MerelMine" (op zich vrij logisch haha!).

Ik ben de Community Manager van DDG. Maar.. Wat houdt dat precies in? Eigenlijk heel simpel!
Ik verzamel klachten en wensen van spelers en ben het aanspreekpunt voor spelers.

Mocht jij dus vragen, klachten of ideeën hebben, kun je me altijd aanspreken! Klachten en ideeën zal ik altijd goed met je bespreken en dit bij de juiste persoon/personen neerleggen. Hier worden ze nog een keer besproken, eventueel doorgevoerd of afgekeurd.
Klachten kunnen over alles gaan: gamemodes, andere spelers, staffleden etc.

Wees niet bang om je klacht en/of idee te uiten!

We willen graag weten wat spelers van onze server vinden en daarom ben ik er om die mening te verduidelijken naar het Leadership.

Je kunt mij vinden op de Server, Teamspeak of eventueel via het Forum.
Let op! Start dan aub wel een conversatie en drop je vragen, klachten en/of ideeën niet in een reactie onder een openbare post als ze naar mij gericht zijn.

Ik ben trouwens ook een professioneel derper!

Bedankt voor je aandacht en een fijne dag verder! :)

~Amen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top