Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hallo, Loena hier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loena31c

DDG Superheld
Loena31c
Loena31c
None
Hallo iedereen, ik ben al een aantal maanden geregistreerd op dit forum, maar ik heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld, dus bij deze:

Echte naam: René
IGN: Loena31c
Woonplaats: Een dorpje in de provincie Groningen

Veel mensen lachen vaak omdat men denkt dat ''Loena'' mijn echte naam is. De naam Loena31c is ontstaan uit de naam van mijn hond (Loena) en mijn huisnummer (31c)

Wat ik doe op de DDG server: Vooral Minetopia, daar ben ik de ''Director van het Ministerie van Justitie'' en met deze functie regel ik de strafbladskwijtscheldingen en de overige administratie. Voor de rest speel ik KitPVP op de DDG server.

Mijn interesses: Vooral gamen. En de series ''The Walking Dead'' en ''House of Cards'' kijken. :) Binnenkort start seizoen 7 van TWD! <3

Setup: Dit heb ik tot nu toe niet gepost zien worden door mensen, dus leek het me wel een idee om zelf te doen, ook omdat ik het vaak interessant vind om die van anderen te lezen:

PC:
Besturingssysteem: Windows 10 PRO
CPU: AMD A8-7600 4C+6G
GPU: 2048MB NVIDIA GeForce GTX 950
RAM: 8.00GB Single-Kanaal DDR3 @ 798MHz
Moederbord: ASRock FM2A58M-DG3+ (CPUSocket)
Opslag: 232GB Western Digital HDD (type niet relevant) en TEAM L3 EVO SSD 120GB (SSD)

Overig:
Beelschermen:
2x 24'' LG 24M47VQ-P
Microfoon: Samson C03-U
Hoofdtelefoon: Geen idee
Webcam: Logitech C270
Toetsenbord: Razer DeathStalker Essential 2014
Muis: Geen idee, maar hij verandert wel van lichtjes <3

Social Media:
Twitter: http://www.twitter.com/LoenaTweet
Instagram: http://instagram.com/ReneVos_

Als je nog verdere vragen o.i.d. hebt, laat het me weten en hopelijk tot snel :)
 

Mex

DDG Superheld
Sufficatinq
Sufficatinq
None
Welkom René :D Volgende keer me killen op kitpvp hé jk.
Nog veel plezier op het DDG forum!
 

Snics

Ex-Staff
Hallo iedereen, ik ben al een aantal maanden geregistreerd op dit forum, maar ik heb me eigenlijk nog nooit voorgesteld, dus bij deze:

Echte naam: René
IGN: Loena31c
Woonplaats: Een dorpje in de provincie Groningen

Veel mensen lachen vaak omdat men denkt dat ''Loena'' mijn echte naam is. De naam Loena31c is ontstaan uit de naam van mijn hond (Loena) en mijn huisnummer (31c)

Wat ik doe op de DDG server: Vooral Minetopia, daar ben ik de ''Director van het Ministerie van Justitie'' en met deze functie regel ik de strafbladskwijtscheldingen en de overige administratie. Voor de rest speel ik KitPVP op de DDG server.

Mijn interesses: Vooral gamen. En de series ''The Walking Dead'' en ''House of Cards'' kijken. :) Binnenkort start seizoen 7 van TWD! <3

Setup: Dit heb ik tot nu toe niet gepost zien worden door mensen, dus leek het me wel een idee om zelf te doen, ook omdat ik het vaak interessant vind om die van anderen te lezen:

PC:
Besturingssysteem:
Windows 10 PRO
CPU: AMD A8-7600 4C+6G
GPU: 2048MB NVIDIA GeForce GTX 950
RAM: 8.00GB Single-Kanaal DDR3 @ 798MHz
Moederbord: ASRock FM2A58M-DG3+ (CPUSocket)
Opslag: 232GB Western Digital HDD (type niet relevant) en TEAM L3 EVO SSD 120GB (SSD)

Overig:
Beelschermen:
2x 24'' LG 24M47VQ-P
Microfoon: Samson C03-U
Hoofdtelefoon: Geen idee
Webcam: Logitech C270
Toetsenbord: Razer DeathStalker Essential 2014
Muis: Geen idee, maar hij verandert wel van lichtjes <3

Social Media:
Twitter:
http://www.twitter.com/LoenaTweet
Instagram: http://instagram.com/ReneVos_

Als je nog verdere vragen o.i.d. hebt, laat het me weten en hopelijk tot snel :)
Ik dacht dat je skin alleen honderig was, maar nu nog ook je profiel foto ! xD (Grapje)
Welkom op de forum, als je een vraag hebt mag je me altijd een mailtje sturen ! :)
 

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Hoi Rene!

Ondanks dat je al een tijdje bij ons bekend bent: van harte welkom!
Tof dat je een muis hebt met lichtjes! Haha!

Veel plezier verder op ons forum! :)
 

Loena31c

DDG Superheld
Loena31c
Loena31c
None
welkom op de DDGForum rene

Thanks!

Welkom René :D Volgende keer me killen op kitpvp hé jk.
Nog veel plezier op het DDG forum!

Ik ben nog niet zo supér goed :p

Ik dacht dat je skin alleen honderig was, maar nu nog ook je profiel foto ! xD (Grapje)
Welkom op de forum, als je een vraag hebt mag je me altijd een mailtje sturen ! :)

Haha, is goed, thanks!

Welkom op het DDG Forum! ^^.

Dankje!

Hoi Rene!

Ondanks dat je al een tijdje bij ons bekend bent: van harte welkom!
Tof dat je een muis hebt met lichtjes! Haha!

Veel plezier verder op ons forum! :)

Bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top