Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hoi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi ik ben Lucas Bakker,
Ik speel(de) veel minecraft, zo ook op de DDG SERVER!
Alleen ben ik een tijd geleden geband door Ravasha omdat ik schold met het jeweetwel woord, ik heb hier veel spijt van en ik probeer het hoe dan ook goed te maken. Ik ben net ingelogd op deze server, omdat ik eerst nog niet wist dat deze site bestond, mijn minecraftnaam is; komododragon2002 en ik ben dus 14 jaar oud. Ik zou graag een unban willen aanvragen, alleen ik weet niet hoe het werkt, mede omdat ik onvoldoende rechten heb (moeten jullie mij nog veriëferen ofzo?) Verder heb ik de laatste tijd niks meer van de server vernomen, is het spel er nog waarbij je nexusen moest verdedigen en/of vernietigen? Ik hoop het! Verder info over mijn ban; hij is permanent en ik denk al 3 jaar geleden ofzo. Kan iemand mij aub helpen?
 

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Hoi ik ben Lucas Bakker,
Ik speel(de) veel minecraft, zo ook op de DDG SERVER!
Alleen ben ik een tijd geleden geband door Ravasha omdat ik schold met het jeweetwel woord, ik heb hier veel spijt van en ik probeer het hoe dan ook goed te maken. Ik ben net ingelogd op deze server, omdat ik eerst nog niet wist dat deze site bestond, mijn minecraftnaam is; komododragon2002 en ik ben dus 14 jaar oud. Ik zou graag een unban willen aanvragen, alleen ik weet niet hoe het werkt, mede omdat ik onvoldoende rechten heb (moeten jullie mij nog veriëferen ofzo?) Verder heb ik de laatste tijd niks meer van de server vernomen, is het spel er nog waarbij je nexusen moest verdedigen en/of vernietigen? Ik hoop het! Verder info over mijn ban; hij is permanent en ik denk al 3 jaar geleden ofzo. Kan iemand mij aub helpen?

Hey komododragon2002,

Als jij even een ban appeal naar mij stuurt in privé, zal ik ernaar kijken. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top