Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Euhmmm jaaaa.. Hoi?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ChantalTHG

DDG Held
Hoi?
Dat denk ik tenminste, want ik heb geen idee of mensen dit gaan lezen of niet x) (als mensen dit wel lezen, als je nog iets wilt weten kan je het altijd vragen.)

Ik ben Chantal, bekend als ChantalTHG, ik ben 14 jaar en ben pas weer jarig op 27 Januari. :3

Ik ben dus vrij jong, maar de meeste mensen zeggen dat ik vrij serieus en volwassen overkom, wat ik zelf wat minder vind :3

Ik woon in Alkmaar, liggend in Noord-Holland. Ik zit in de 2e klas van Mavo (Theoretische Leerweg) en heb het daar nog steeds naar mijn zin. Voor volgend jaar moest ik een sector kiezen, ik ben voor de sector Zorg&Welzijn gegaan, met als keuzevak Geschiedenis, en als de 2 bijvakken Scheikunde & Duits.

(Jaaaaa ik ben echt gek op Duitsss)

Oke, dit is NIET als reclame bedoeld, maar gewoon als een feitje over mezelf :)
Ik ben actief moderator op 2 andere servers en vind dat nog steeds super leuk om te doen :3
:3

Waar je me het meest kan vinden?
-Laten we zeggen, KitPvP is echt love <3 (Niet dat ik er goed in ben trouwens) xD

Ik kwam ongeveer 1,5 jaar terug op de DDG Server, en heb toen een keer Emerald rank gehad :3


Verder ben ik 1x gebanned geweest, voor Crit Hacks, waar ik intussen (Gelukkig) een unban voor heb. :p

SjoetOet naar: Moo, Pascal, Damian, Julia, Mark, Tymo & Kaj <3

Noujaaa.. dit was het, doegiesszz <3
 

ChantalTHG

DDG Held
:eek: ik woon dichtbij alkmaar!
Trouwens welkom!
Ohhh gooddd, en thanks :p

Hii Chantal! Leuk dat je ook op het forum zit! Welkom bij de hangjongeren. :)

Klein vraagje nog: wat doe je naast Kit pvp?
Hmm, ik ben soms op Survival door euhm *kuch* @pascal6789 en @Twytmo xD
Voor de rest doe ik mee aan projecten op andere servers en een figuranten team :p(Voornamelijk waar ik Mod ben x). )
En buiten MineCraft doe ik aan de games GTA V en Rocket League. x)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top