Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Nieuwe rank | DDGGod

Status
Niet open voor verdere reacties.

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Precies terwijl we er wel meer voor hebben betaald wss... We krijgen geen speciale crate of 200 lobby levels of 20K xp etc...
Ondanks dat ik deze rank niet heb ben ik het wel deels met jullie mee eens, Daarnaast was toen nog niet al dit. Ik hoop dat jullie Legends er nog wel iets goeds voor krijgen maar even afwachten dus :)
 

CasComp

Legend
DDGGod
CasComp
CasComp
Legend
gast ga niet janken, je hebt toch genoeg geld koop je deze ook lol
De meeste die VIP zijn werken 5 dagen in de week dus weten echt wel wat hun kunnen missen en zelf goed met geld om kunnen gaan. Het feit dat er altijd tegens ons gezegd word ja jullie hebben toch geld dus koop je die rank ook gewoon slaat nergens op, zoals ik al zij werken de meeste 5 dagen hard en weten echt wel hoe ze met geld om moeten gaan.
 

TheySinned

DDG Held
TheySinned
TheySinned
None
Ondanks dat ik deze rank niet heb ben ik het wel deels met jullie mee eens, Daarnaast was toen nog niet al dit. Ik hoop dat jullie Legends er nog wel iets goeds voor krijgen maar even afwachten dus :)

Legends krijgen echt niet nog iets erbij alsnog. Toen hun die rank kochten zijn ze een "overeenkomst" aangegaan met wat er op dat moment aangeboden word. Hoezo moeten legends nu ook een crate krijgen puur omdat een andere rank die ook heeft? Denk eens na
 

J3tzee

VIP
Legend
DDGGod
J3tzee
J3tzee
DDG God
De meeste die VIP zijn werken 5 dagen in de week dus weten echt wel wat hun kunnen missen en zelf goed met geld om kunnen gaan. Het feit dat er altijd tegens ons gezegd word ja jullie hebben toch geld dus koop je die rank ook gewoon slaat nergens op, zoals ik al zij werken de meeste 5 dagen hard en weten echt wel hoe ze met geld om moeten gaan.

+1 Liefde naar jou Cas, jij snapt het ;)
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Legends krijgen echt niet nog iets erbij alsnog. Toen hun die rank kochten zijn ze een "overeenkomst" aangegaan met wat er op dat moment aangeboden word. Hoezo moeten legends nu ook een crate krijgen puur omdat een andere rank die ook heeft? Denk eens na
Helemaal mee eens zo zag ik het net idd nog niet tot de discussie in de lobby
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Hallo staff,
Ik was benieuwd of je hier ook de maandelijkse Minetopia premium pass bij krijgt? of moet je die gewoon los kopen? (dit is voor mij een twijfel punt)
Mvg,
JustJob
 

Bollyyyy

DDG Superheld
Bollyyyy
Bollyyyy
None
Hoeveel zal de rank kosten? Ik wil wel wat geld bij elkaar halen, maar als het meer dan 150 is doe ik het niet xD
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top