Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten MINETOPIA | MINETOPIA QUEST PASS

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDG Server

DusDavidGames
Beste spelers,

Zoals jullie misschien hier al gezien hebben, gaan we zaterdag 15:00 live met de MINETOPIA QUEST PASS update!

c54e80404ad3acd0828b2e64f07b79e3.png


De Minetopia Quest Pass is voor iedereen toegankelijk. Sterker nog: vanaf zaterdag 17-11 15:00 heb jij hier al toegang tot!
Je opent deze pass met /quest. Met dit command verschijnt er een menuutje waarin jij meerdere quests te zien krijgt. Deze quests verschillen van spring 10x op en neer tot zwem 100 meter, waarvan deze twee nog maar de simpelste zijn! Met elke behaalde quest krijg je een reward.
Wanneer jij alle quests gedaan hebt. Krijg je hiervoor een grotere reward!

De rewards verschillen per seizoen. In dit eerste seizoen krijg je lobby XP bij elke behaalde quest. Zo kun jij nog meer toffe items uit de lobby carters halen!
Seizoen #1 loopt van 17-11 tot 15-12 en je hebt alleen in deze weken de tijd om alle quests te behalen!
Wees er dus snel bij!!

Naast de gratis quests is het ook mogelijk om een PREMIUM MINETOPIA QUEST PASS te halen in de shop.
Deze pass geeft je toegang tot andere quests, waar je een nog grotere reward uit kunt krijgen. Dus in dit eerste seizoen, nog meer lobby XP! En je krijgt bij aankoop van deze pass ook nog een uniek t-shirt!
Deze premium pass is los te koop, maar ook in combinatie met een Minetopia whitelist of lobby rank.

De embleempjes, die je zal zien nadat je een quest voltooid hebt, zullen niet altijd brons blijven! Deze zijn te upgraden! Misschien voltooi jij jouw quests straks wel met een PLATINA embleem?


Heb jij nog geen whitelist op Minetopia? Haal dan nu jouw toegang of lobbyrank op shop.dusdavidgames.nl ! En handel vandaag nog met de tofste Youtubers en spelers!

Al enthousiast? Wij wel!


~Het DDG Server Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

RemovedUser231

Sys. Admin
Kunnen jullie die Quest Pass ook op bijv. skyblock maken?

Ik heb namelijk geen Whitelist, Ik had er wel 1 maar ik kwam niet ver omdat niemand level 1 mensen vertrouwd
 

JustJob

DDG Superheld
JustJob
JustJob
None
Kunnen jullie die Quest Pass ook op bijv. skyblock maken?

Ik heb namelijk geen Whitelist, Ik had er wel 1 maar ik kwam niet ver omdat niemand level 1 mensen vertrouwd
heey je kan enorm snel levelen als je gewoon een beetje je best doet en vanaf level 5 krijg je al zeer snel een baan als je je er een beetje voor inzet daarnaast zijn dit soort quests al in skyblock alleen niet premium. Ik zal zeggen probeer minetopia nog eens en zet je er 100% voor in zo kom je er wel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top