Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten MINETOPIA | Nieuwe voertuigen!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis_VDM

Ex-Staff
Dennis_VDM
Dennis_VDM
None
Beste Spelers,

Eindelijk is het zover, een nieuw assortiment bij de Car Dealer in Minetopia. Al een hele poos kennen wij bij de Car Dealer niet-rijdende auto’s. Een lange tijd kon je deze auto’s gebruiken voor je level, afgelopen tijd niet meer en daarom zijn deze auto’s eigenlijk nutteloos. De ontwerper van alle nieuwe creaties is een flinke tijd bezig geweest en daarom presenteren wij jullie met trots..!

unknown.png


Woonwagens, caravans, campers en monstertrucks. Het is mogelijk om deze op je plot te plaatsen of op andere plekken in een stad. De gemeente moet jou hier altijd toestemming voor geven door middel van een vergunning! Ook is het mogelijk om een woonwagenkamp/camping te beginnen, ook dit is mogelijk via de gemeente :).

Voor vragen omtrent deze update of andere zaken kan je altijd terecht bij het Ministerie van Economie.

Zoals je ziet heeft het Minetopia Staffteam weer een toffe update gemaakt! Dit allemaal om jullie spelervaring te verhogen en er nog meer nieuwe, toffe dingen zijn om te ontdekken in Minetopia op de DDG Server. (play.dusdavidgames.nl)

Heb jij nog geen whitelist op Minetopia? Haal dan nu jouw toegang of lobbyrank op shop.dusdavidgames.nl ! En handel vandaag nog met de tofste Youtubers en spelers!

Al enthousiast? Wij wel!

~Het DDG Server Team
 
Laatst bewerkt:

Cas34

DDG Kenner
xsdny
xsdny
None
Dit vindt ik serieus een leuke update, ik ga overwegen eentje te kopen!

Alleen een vraagje... moet het per see op een plot worden gezet? In real life heb je caravans vaak op natuurgebieden staan. Kan dat ook? Dat je zeg maar op een stukje gemeente grond een woonwagen kan neerzetten met een verg?
 

Play_Dark_Magic

DDG Superheld
Play_Dark_Magic
Play_Dark_Magic
None
Super Tof maar kan je ze ook net als real luxe op natuurgebieden plaatsen net als een boot dat je een stuk grond moet kopen?
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Dit vindt ik serieus een leuke update, ik ga overwegen eentje te kopen!

Alleen een vraagje... moet het per see op een plot worden gezet? In real life heb je caravans vaak op natuurgebieden staan. Kan dat ook? Dat je zeg maar op een stukje gemeente grond een woonwagen kan neerzetten met een verg?
Dat zal je dan moeten overleggen met de gemeente van de desbetreffende stad waar je wilt plaatsen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top