Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DamianKiip // gfmad

Status
Niet open voor verdere reacties.

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Hello DDGS spelers,

Mijn naam is Damian en mijn IGN is gfmad. Veel mensen zullen mij niet (meer) kennen, want de afgelopen 1.5 / 2 jaar ben ik bijna niet meer online geweest. In de jaren daarvoor ben ik wel heel actief geweest. Ik wil gaan proberen de komende tijd weer wat meer tijd aan DDG te besteden, en het lijkt me leuk, nu de oude garde vrijwel verdwenen is, mij ook voor te stellen aan de nieuwe community..

Als je niet geïnteresseerd bent in mijn geschiedenis op DDG, open deze Spoiler dan niet!
Survival
Ik heb op 1 januari 2014 betaald Minecraft gekocht. Hiervoor was ik een beetje aan het aankloten als een 13-jarige puppy op cracked Minecraft. Ik heb Minecraft gekocht, omdat ik geïnteresseerd raakte in het spel door de survival serie van Vakogames en The Kingdom op DDG. Hier komt ook mijn eerste naam vandaan, DamianKiip. Toen ik op DDG ben gaan spelen, was het eerste wat ik deed survival. Dit was nog de echte 1.0 server, waar vroeger de DDG Crew zelf speelde, bij het DDG Gebouw enzovoort. Ik ben toen opgevangen door Niels (Darth_Mother) en ik ben in het kippendorp gaan wonen. Hier maakte ik mijn eerste niffauws op Minecraft (DoomofDivine, driesvv38 & LightSamusss).
Toen ergens in de lente van 2014 werd ik permanent verbannen van de DDG Server door SyntraxXError (ItzSyntrax) omdat ik lekker had lopen schelden op Castle Defend omdat ik niet tegen mijn verlies kon. (heb ik nog steeds zware problemen mee :p)
Toen ik na 5/6 lange maanden Hypixel spelen met kirsietje en kutbeer023 aka iFloG, besloot ik om een ban appeal te maken. Deze werd goedgekeurd door DwightLeroy.
Toen ik terug kwam op survival, was alles anders. Alle zina's waren verandert in bitches, en alle niffauws waren slangen geworden. Ook toen ik erachter kwam dat ik niet alleen op de server was gebanned, maar ook op survival, door diegene die me juist had opgevangen als beginner (nu is alles weer goed hè Niels <3):Niels:
Hierdoor ben ik toen gestopt met survival, en ben ik Kingdom 2 Dok gejoined.

Kingdom 2 (Dok)
Als ik heel mijn Kingdom2 verhaal zou moeten vertellen van 2014 tot 2016, zou ik nog wel even bezig zijn, dus dat ga ik niet doen. Ik ga het proberen kort te houden.
Ik ben Dok gejoined omdat ik in een oude video van David zag dat Dok veel verschillende biomes had. Ik wist alleen op het moment dat ik joinde (Sept. '14) niet dat map 1 net voorbij was. x)
Maar dat maakt niet uit, want ik weet zeker dat dat toen mijn beste keuze was geweest. De koning was toen Volvite, maar dat werd al snel kingflareZz. In Malzan was het volgensmij BlazeNL of Just010_. In Hyvar CrappyBird, in Tilifia Emjeeej, in Eredon Blizzerian of Enduren en in Adamantium MvlR
Ik ben altijd erg op mijzelf geweest, en ben toen helemaal in mijn eentje in het oosten van Dok gaan wonen, aan het water met Malzan. Veel oude Malzanen en Tyrianen zullen dit dorp ook nog wel herkennen, Nieuw-Ravendel. Dit dorp is op map 2 uitgegroeid tot de grootste stad van Dok (op de hoofdstad na), en die heb ik voor 95% met mijn eigen hand gebouwd. (alle ideeën kwamen wel van internet tho)
In dit nieuwe dorp nam ik vaak nieuwe Dokkers op, die voor mij kutklusjes konden doen, zoals houthakken. (Herkenbaar Max? ;') Door dit te doen werd ik uiteindelijk tot ridder I gepromoveerd. Na de beruchte rewrite ben ik ook nog Raadgever geweest, onder koning Syrentios en PsychicsIV.

Ik heb in Dok vele mensen, koningen en oorlogen meegemaakt. Als ik al die bijzondere mensen op zou moeten noemen ben ik echt eng lang bezig. Uiteindelijk, na 1.5 jaar bouwen aan Ravendel, besloot BeerCO om Kingdom2 te sluiten. Dit was het begin van het einde voor mij wat betreft Kingdom2.

Volgensmij was het op deze volgorde:
Anarchy weken map 2 (Dok, ben toen meer gaan focussen op mijn moderatorschap & KitPvP)
Tussenmap (Bijna niet gespeeld, Dok)
Kingdom 2 Event (anarchy) (Actief in Eredon, leuke tijden met Syb, Luuc & een aantal anderen)
Kingdom Factions (Grootste fout van DDG, ben ik wel nog even Koning geweest, lmao)
Kingdom map 3 (Actief in Eredon, tof om (soort van) map 1 oorlogen mee te maken)
Open Kingdom (Ongeveer 1 weekje volgehouden in Excalor, daarna tot heden zelden tot nooit meer online geweest)

Moderator
Ik ben ook nog een tijdje Moderator geweest. Toen BeerCO in December 2015 sollicitatie's deed, besloot ik voor de gein mee te doen. Na een gesprekje op Teamspeak kreeg ik al snel te horen dat ik werd gekozen als Support, samen met een hoop andere toen. (Zijn daar nog veel van over? hmm) Na een half jaar Support werd ik Moderator. Vanaf September 2016 ben ik begonnen met mijn opleiding IRL. Dit was het begin van het einde van heel DDG voor mij. Ik kreeg namelijk een sociaal leven, wat ik daarvoor totaal niet had hahah. Ik kon geen manier vinden waarop ik mijn sociale leven & mijn DDG leven kon combineren, en werd daarom zwaar inactief op DDG. Ook omdat Kingdom2 foetsie was. Daarom ben ik in December 2016 afgezet. Vanaf dat moment ben ik tot eigenlijk nu, vandaag, amper meer echt actief geweest. Om de zoveel tijd kom ik eens koekeloeren, maar wordt ik al snel weggejaagd door alle nieuwe ranks en kleurtjes in de chat van DDG. Ik heb veel vrienden gemaakt door de jaren heen :DanDano::qildor::Jannyboy::sermat::Thylisus::Wouter_MC::ZeroDOD::PolitiePeter::Remco:, maar ook veel ''vijanden''. Bij sommige niet echt wetend waarom, tho..
95% van deze mensen spreek ik niet meer. Zij zijn allemaal inactief en hun eigen weg gegaan, of we zijn nu simpelweg niet meer close.
Nu, maart 2018, heb ik (denk ik) een manier gevonden om en een sociaal leven te onderhouden, én tegelijkertijd wat tijd achter mijn pc te besteden.. Daarom ben ik sinds gister weer begonnen op survival (4.0 alweer). Ik ben benieuwd wat de toekomst in petto heeft.

Leeftijd: 17 jaar
School: Goes, 2e jaar opleiding
Wonen: Noord-Brabant
Interesses: PSV (Boeruuhh!), muziek (3robi spowpow & Josylvio), YouTube en uitgaan
Sport: BasicFit
Tijdbesteding: Rijlessen, uitgaan, reizen met vrienden, voetballen, fitness, stage, school, werk en hopelijk nu ook weer een beetje DDGS

Waar kan je me van kennen?: Als je van de oude garde bent, ken je me van Survival map 1, Kingdom2 map 2 enzovoort of je kent me als ex global moderator.
Ik heb vroeger ook heel vaak lijstjes gemaakt van de kills die vielen bij grote oorlogen. (ik was de eerste die dit ooit deed). Dit deed ik speciaal voor de mensen die niet mee konden doen met de oorlogen. Zelf deed ik ook nooit mee met oorlogen op het begin, omdat ik op een crappy laptop speelde. Veel Malzanen en Tyrianen zullen mij nog kennen als de gast in de toren met pijl en boog op de tolbrug, hahaha.
Waar kan je me komende tijd vinden op DDG?: Survival. Als er iemand hier in de reacties met een leuk kingdom komt met wat mensen van vroeger kom ik miss wel even kijken.
Heb ik TS/Skype/Discord?: Skype heb ik echt al heel lang niet meer geopend, teamspeak heb ik niet echt nodig want ik praat met niemand meer tegenwoordig, en Discord is echt iets voor tegenwoordig, gok ik. Niks voor mij, hahah:rolleyes:

Ik ben benieuwd of er misschien nog wat mensen zijn van vroeger die mij nog herkennen. Ik nodig die mensen ook uit om hun geschiedenis te posten, want ik vind het wel leuk om te lezen.

-DamianKiip, aka gfmad
Hier nog een foto van mijn bekende stad op Kingdom 2, Nieuw-Ravendel
7dc4dcb2f91471973e8e16cc9c050ab0
a649db9edf0230e760bdff9f9d637df1

https://gyazo.com/7dc4dcb2f91471973e8e16cc9c050ab0
https://gyazo.com/7dc4dcb2f91471973e8e16cc9c050ab0

Deze foto's zijn gemaakt toen Ravendel op nog geen 50% was van wat het aan het einde van map 2 net vóór de anarchyweek was.
 
Laatst bewerkt:

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Goede keus! Ben ook voor PSV



<33333333333333333333333333333333333333333333

Ik ga wel aan je nieuwe username moeten wennen tho. Had je 'm toen ook al veranderd toen ik je voor 't laatst sprak op HCF?

Hmm goeie, weet ik eigenlijk niet. 5-1-2017 heb ik hem veranderd.
Ik twijfel wel of ik maybe weer mn oude naam moet nemen??
 

Thanoxz | Mats

Mango Lead
Thanoxz
Thanoxz
Projectleider
Herinneringen aan Nieuw-Ravendal! Geweldig! Waren goede tijden :) <3
*Thyrearon, de kluizenaar in de boom.
 

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Welkom terug Damian!
Leuk dat je weer survival speelt. Van dat groepje supports zijn er inderdaad nog enkele over (waar onder ik).

Ehm mijn geschiedenis. Ik ben denk ik zo een 3 of 4 jaar geleden begonnen met het spelen op DDG survival. Op survival ben ik met de voor jou wel bekende groep derperinos in contact gekomen en ben ik door Niels gevraagd of ik helper wilde worden. Uiteindelijk werd de rank support in het leven geroepen en werd ik nog voor dat de er sollicitaties online stonden samen met Tymo, Joep en Romy support. Hierna ben ik doorgegroeid naar moderator en uiteindelijk creative plots pl geworden. Ondertussen ben ik ook nog zo een 15 maanden inkoop ceo geweest in minetopia maar daar ben ik laatst mee gestopt.

Ohja een even voor jou, ts is best wel gezellig en er zijn ook nog regelmatig redelijk wat mensen van de oude garde online.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 2 XL met Tapatalk
 

DamianKiip

Ex-Staff
DamianKiip
DamianKiip
None
Welkom terug Damian!
Leuk dat je weer survival speelt. Van dat groepje supports zijn er inderdaad nog enkele over (waar onder ik).

Ehm mijn geschiedenis. Ik ben denk ik zo een 3 of 4 jaar geleden begonnen met het spelen op DDG survival. Op survival ben ik met de voor jou wel bekende groep derperinos in contact gekomen en ben ik door Niels gevraagd of ik helper wilde worden. Uiteindelijk werd de rank support in het leven geroepen en werd ik nog voor dat de er sollicitaties online stonden samen met Tymo, Joep en Romy support. Hierna ben ik doorgegroeid naar moderator en uiteindelijk creative plots pl geworden. Ondertussen ben ik ook nog zo een 15 maanden inkoop ceo geweest in minetopia maar daar ben ik laatst mee gestopt.

Ohja een even voor jou, ts is best wel gezellig en er zijn ook nog regelmatig redelijk wat mensen van de oude garde online.

Verstuurd vanaf mijn Pixel 2 XL met Tapatalk

Binnenkort dan maar eens mn microfoon aan de praat krijgen hahah
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top