Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Heyhoi!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
Vanwege dat er een hoop tijd is verstreken sinds mijn laatste introductiepost, bij deze een nieuwe! Ik zit al langer op het forum ;)

Heyhoi allemaal!

Ik ben Niels, 17 jaar oud en ik kom uit de provincie Noord Holland.
Momenteel zit ik in de vierde van de Havo (ik deed eerst VMBO T). Ook zit ik in de oriëntatieklas van het Lucia Marthas (dit is een dansmusicalopleiding). In mijn vrije tijd speel ik op DDG, en ben ik bijna altijd wel te vinden op een gamemode waar ik gezellig aan het chatten ben, of mensen aan het helpen ben.

Verder zing en dans ik veel, en acteer ik bij musicalopleiding de Jonge Stem in Ijmuiden. Ik lees, schrijf en teken ook als ik daar zin en tijd in heb.

Ook heb ik huisdieren, 2 dwergpapegaaitjes genaamd "Star" en "Sky".
Ik werk momenteel bij een callcenter als Contact Agent bij het bedrijf 2Contact in Haarlem.

Wie ben ik zelf?


Ikzelf ben geduldig, communicatief en sociaal ingesteld. Ik help graag iedereen waar ik kan en ben een enorme perfectionist. Ik spreek de talen Nederlands, Engels en Duits (waar ik ook een Deelcertificaat HAVO voor heb behaald).

Ik ben bijna altijd wel te vinden op de volgende sociale media:
@NielsVanOorsouw > Instagram
@NielsvOorsouw > Twitter

of op Teamspeak.

Verder doe / deed ik aan Youtube (gamevideos) maar dat zijn nu vooral eindpresentatiefilmpjes geworden, zoals nummers die we dan in groepsverband zingen of een enkele vlog als ik daar zin in heb.

Wie ben ik op DDG?

Iemand die altijd voor je klaarstaat, ruim 5+ jaar al speelt en actief is.
Communicatief ingesteld, sociaal gericht en beleefd. Altijd in voor een praatje, vraag of een leuke creatie om te zien!



Dat was wie ik ben, nu ben ik benieuwd wie jullie zijn!
Stel je is voor! Doe is leuk! :)


 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top