Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Minetopia glitchen met elytra's

Status
Niet open voor verdere reacties.

MerelMine

Ex-Staff
MerelMine
MerelMine
Quartz
Beste DDG Spelers,

We hebben gemerkt dat er regelmatig elytra's worden gebruikt om o.a. gebouwen in te glitchen.
Het is vanzelfsprekend dat dit NIET de bedoeling is!

Daarom zullen wij vanaf 20 oktober de volgende maatregelen nemen omtrent glitchen met elytra's:
- Eerste keer overtreding: 7 dagen ban
- Tweede keer overtreding: 14 dagen ban
- Derde keer overtreding: 30 dagen ban

Let hier dus op! En riskeer geen ban!

- Minetopia Lead
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cazuria

DDG Held
Cazuria
Cazuria
None
Sorry, maar ik vind t gek, minecraft is gemaakt om recht op te lopen, en met een elytra kan je kruipen, dus een uitdaging voor de winkels om daar hekjes te plaatsen zodat er niks gestolen wordt! (Mijn mening)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Sorry, maar ik vind t gek, minecraft is gemaakt om recht op te lopen, en met een elytra kan je kruipen, dus een uitdaging voor de winkels om daar hekjes te plaatsen zodat er niks gestolen wordt! (Mijn mening)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Lol
 

Dark_Raver

DDG Superheld
Dark_Raver
Dark_Raver
None
Beste DDG Spelers,

We hebben gemerkt dat er regelmatig elytra's worden gebruikt om o.a. gebouwen in te glitchen.
Het is vanzelfsprekend dat dit NIET de bedoeling is!

Daarom zullen wij vanaf 20 oktober de volgende maatregelen nemen omtrent glitchen met elytra's:
- Eerste keer overtreding: 7 dagen ban
- Tweede keer overtreding: 14 dagen ban
- Derde keer overtreding: 30 dagen ban

Let hier dus op! En riskeer geen ban!

- Minetopia Lead
En als je t in je eigen huis doet xD
 

DezeWout

DDG Held
DezeWout
DezeWout
None
Sorry, maar ik vind t gek, minecraft is gemaakt om recht op te lopen, en met een elytra kan je kruipen, dus een uitdaging voor de winkels om daar hekjes te plaatsen zodat er niks gestolen wordt! (Mijn mening)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Maar in RL kan je niet uitloggen om in de nacht naar buiten te 'kruipen'
 

The_LegendGamer

Legend
DDGDonor
DDGHero
DDGGod
The_LegendGamer
The_LegendGamer
DDG God
Mijn vraag is simpel hoe gaat men controleren of iemand is binnen geglitchd? Want je hebt nu als die mensen die lage levels proberen op te sluiten in hun huis omdat dat ook strafbaar is (in de gamemode zelf dan he) Nu ga je dus ook zo'n mensen krijgen die dragers van een elyra gaan binnen lokken.
 

KayTijger

DDG Superheld
KayTijger
KayTijger
None
Beste DDG Spelers,

We hebben gemerkt dat er regelmatig elytra's worden gebruikt om o.a. gebouwen in te glitchen.
Het is vanzelfsprekend dat dit NIET de bedoeling is!

Daarom zullen wij vanaf 20 oktober de volgende maatregelen nemen omtrent glitchen met elytra's:
- Eerste keer overtreding: 7 dagen ban
- Tweede keer overtreding: 14 dagen ban
- Derde keer overtreding: 30 dagen ban

Let hier dus op! En riskeer geen ban!

- Minetopia Lead
fijn dat dit duidelijk gemaakt word.
 

Microgolf

DDG UltraLegende
Microgolf
Microgolf
Obsidian
Mijn vraag is simpel hoe gaat men controleren of iemand is binnen geglitchd? Want je hebt nu als die mensen die lage levels proberen op te sluiten in hun huis omdat dat ook strafbaar is (in de gamemode zelf dan he) Nu ga je dus ook zo'n mensen krijgen die dragers van een elyra gaan binnen lokken.
Denk gewoon net als met hacks.. Dus enkel met geldig bewijs (opnames) of als staff het toevallig ziet :p
 

Michielius

DDG Held
Michielius
Michielius
None
Ik heb al eens gehad dat ik perongeluk door een balie ging en toen ging ik er onmiddellijk uit? Is dat nu verleden tijd? Elytra is al verkocht etc etc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top