Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten GRATIS MINETOPIA

Status
Niet open voor verdere reacties.

Twanskuh

DDG Held
Twanskuh
Twanskuh
None
GRATIS MINETOPIA!
Maandenlange discussies hebben toch eindelijk het besluit op de tafel geworpen!
Zwoegen en zweten, heeft ons naar deze dag gebracht, dat wij met volle overtuiging en blijdschap kunnen verkondigen dat Minetopia tijdelijk gratis wordt!


HOE WERKT HET?
Omdat wij via DusDavidGames elke speler de mogelijkheid willen bieden om het speelplezier, de echtheid en de ervaring, binnen Minetopia mee te maken. Zullen wij Minetopia gratis gaan aanbieden!

Iedere speler van DusDavidGames heeft de mogelijkheid om via onze webshop (shop.dusdavidgames.nl) een gratis whitelist aan te vragen voor Minetopia!


HOE LANG GELDT HET?
Omdat wij niet onbeperkt gratis Minetopia kunnen aanbieden, zal dit evenement dan ook vanaf vandaag (17-9-2017) 16:00 uur t/m woensdag (20-9-2017) 16:00 uur gelden!

BEPERKINGEN EVENEMENT?
Helaas geldt voor dit evenement wel dat er enkele beperkingen zijn. Deze staan hieronder!

BEPERKINGEN
- De gratis whitelist is slechts 1 week geldig!
- Het evenement is vanaf 17-9-2017 16:00 uur t/m 20-9-2017 16:00 uur.
- DDG staat het contact tussen meerdere accounts op Minetopia (die op jouw eigen naam staan) niet toe.



Met vriendelijke groet,
Minetopia LEAD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Cyriel50

DDG UltraLegende
Cyriel50
Cyriel50
None
En dan koop ik 4 dagen geleden een nieuwe WL van 3 maanden.. en de keer daar voor had ik net een gold rank boekje op MT ingeleverd komt er 2 dagen erna 1 maand gratis whitelist... GOD WHY... #Gierig
 

GwnSander

DDG Superheld
GwnSander
GwnSander
None
En dan koop ik 4 dagen geleden een nieuwe WL van 3 maanden.. en de keer daar voor had ik net een gold rank boekje op MT ingeleverd komt er 2 dagen erna 1 maand gratis whitelist... GOD WHY... #Gierig
dus..als ik het goed begrijp doet ddg om de 3 maanden een gratis whitelist....speel hierop in als je whitelist verloopt kijk 3/4 dagen of er dan een korting komt (geen garantie)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top