Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

Jannyboy11

DDG Legende
Jannyboy11
Jannyboy11
Quartz
Wanneer ik die methode aanduid dan hoor ik 2 dingen in te vullen: newContactName & newContactPhoneNumber
Maar als ik met de Scanner(System.in) het wil invullen moet ik ze tegelijk invullen en dan kan dat niet want ik vul ze tegelijk in

Je moet wel wat typen in je standaard input voordat de scanner het kan lezen he, want dat is de inputstream die je gebruikt bij het instantieren van je scanner. Omdat je de nextLine method gebruikt moet je eerst een keer je enter intikken op je standaard input voordat de scanner#getLine method een resultaat oplevert.
 

Deleted member 22906

DDG Kenner
Stijnkingnl
Stijnkingnl
None
Handige post! Maar is er eigenlijk ook een goeie Nederlandse cursus ofzo? Ben niet heel goed in Engels namelijk en dan wordt zoiets als Java vgm knap lastig!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 

Deleted member 22906

DDG Kenner
Stijnkingnl
Stijnkingnl
None
Neem eerst een cursus Engels voordat je begint aan een cursus Java...
Uhm ik heb ook gwn school waar ik het leer. Een cursus Engels erbij nemen heeft daarbij alleen maar extra stres. Sws ben ik volop mijn best aan het doen om Engels te leren alleen dat betekend niet dat het niet moeilijk is. Vind het namelijk knap moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 

Snics

Ex-Staff
Handige post! Maar is er eigenlijk ook een goeie Nederlandse cursus ofzo? Ben niet heel goed in Engels namelijk en dan wordt zoiets als Java vgm knap lastig!

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Nou er zijn sws Java tutorials in het Nederlands op YouTube, maar dat kun je niet echt een cursus noemen aangezien ze java niet volledig uitleggen. Als je Java echt wilt leren, koop de cursus dan gewoon, de beste manier om Engels te leren is op het te gebruiken. :)
 

MisterWanted

Ex-Staff
MisterWanted
MisterWanted
None
Uhm ik heb ook gwn school waar ik het leer. Een cursus Engels erbij nemen heeft daarbij alleen maar extra stres. Sws ben ik volop mijn best aan het doen om Engels te leren alleen dat betekend niet dat het niet moeilijk is. Vind het namelijk knap moeilijk.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
Laten we dan toch maar beginnen met een cursusje Nederlands....
 

Jordieh

DDG UltraLegende
Jordieh
Jordieh
Quartz
Hey, ik zat vandaag door de code van KingdomFactions te kijken en in mijn IntelliJ geeft hij een error bij alle getInstance() en setInstance() methoden dat het niet herkend wordt, ik heb voor de rest geen errors, mischien een noob vraagje maar wat doe ik fout :)
 

Uitgelogd

DDG Kenner
Beste Snics,
Ik heb aardig wat tijd in Udemy gestopt alleen kan niet voortreffelijk goed engels,
Ik heb geprobeerd om het te begreipen maar snapte er tevens niks van heb je mis nog 1 methode voor me
om de code te leren.

Gr, Qto
 

Snics

Ex-Staff
Beste Snics,
Ik heb aardig wat tijd in Udemy gestopt alleen kan niet voortreffelijk goed engels,
Ik heb geprobeerd om het te begreipen maar snapte er tevens niks van heb je mis nog 1 methode voor me
om de code te leren.

Gr, Qto
Er zijn nog altijd Nederlandse tutorials op YouTube, maar dat is niet echt ideaal. Ik stel voor om zo snel mogelijk Engels te leren, ofwel de tutorials blijven kijken en zien of je het begint te snappen. Het is zeker niet abnormaal als je een tutorial meerdere keren moet kijken voordat je het snapt. :)
 

OliverBZ

DDG Kenner
Beste Snics,
Ik heb aardig wat tijd in Udemy gestopt alleen kan niet voortreffelijk goed engels,
Ik heb geprobeerd om het te begreipen maar snapte er tevens niks van heb je mis nog 1 methode voor me
om de code te leren.

Gr, Qto

Ga dan eerst Engels leren, en waarschijnlijk ben je dus ~10 en moet je nog veel ontdekken.. en krijg nu het idee dat je het MOET leren ofzo? Je moet er echt in geintresseerd zijn en voor willen gaan.. en als je geen Engels kan leer dat dan eerst aub :)
 

Fabian|Shydaru

DDG Held
Shydaru
Shydaru
None
Ik was eigenlijk wel beniewd naar het volgende;

Krijgen de developers van DDG eigenlijk ook een vergoeding, of doen ze dit totaal vrijwillig. #durftevragen :)

Groetjes,

Shydaru

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
 

Suzumi_kun

Ex-Staff
Suzumi_kun
Suzumi_kun
None
Ik was eigenlijk wel beniewd naar het volgende;

Krijgen de developers van DDG eigenlijk ook een vergoeding, of doen ze dit totaal vrijwillig. #durftevragen :)

Groetjes,

Shydaru

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Er wordt niet voor niks gevraagd in de sollicitatie of je bereid bent vrijwillig te werken.
 
Top