Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Hoe werkt de "Handtekening" Functie + Skinrender ??

Heeft deze tutorial je geholpen?

  • Jazeker, bedankt!

    Votes: 44 91,7%
  • Nee, eigenlijk niet

    Votes: 4 8,3%

  • Total voters
    48
Status
Niet open voor verdere reacties.

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
Veel mensen vragen zich of je nog steeds je eigen Skin onderaan je forumpost kan verwerken.
Dit kan!

Volg deze simpele stappen, en binnen no time heb jij ook je eigen skin render onderaan je post staan!:

Stap 1: Klik op je username, naast het POSTVAK-IN icoontje.


Stap 2: Zodra je hier bent heb je verschillend opties, zoek naar het kopje Handtekening onder "Persoonlijke Gegevens staat deze"


Stap 3: Nu kan je, je eigen handtekening, of automatische respons onder je bericht instellen.

Hiervoor heb je verschillende opties, maak er wat leuks van met kleurtjes, een eigen gekozen lettertype

Stap 4: Na het instellen van je eigen handtekening kan je nog wat opleuken met je eigen skinrender, dit doe je door naar deze link te gaan: "
http://hypixel.maxkorlaar.com/other/get-3d-skin/GewoonNielsYT/4 "

Stap 5: Copypaste deze link in je browser en verander de username "GewoonNielsYT" naar je eigen skin.


Stap 6: Je komt nu op je eigen skinrender pagina, als het goed is staat rechtsboven je skin.

Je ziet een zogeheten GIF van je eigen skin die alsmaar rondjes draait.

Stap 7: Copypaste de url link van je eigen GIF om hem te gebruiken


Stap 8: Ga naar het icoontje van de afbeelding bovenin rechts in je optiescherm bij "Handtekening"


Stap 9: Paste de url-link erin


Stap 10: Eventueel kan je de render centreren, en voila je hebt je eigen handtekening met skinrender ingesteld!



Hopelijk heb ik jullie hiermee geholpen en kunnen jullie straks allemaal een toffe handtekening hebben bij jullie post

Graag gedaan!


~ GewoonNielsYT

PS mocht je , je skin veranderen. Dan moet je weer opnieuw de GIF opzoeken en pasten in je handtekening en de oude verwijderen :)
(De skinwijziging duurt even voordat deze is doorgekomen!)


Mochten jullie nog vragen hebben stuur mij een berichtje met de conversatie functie! En volg me als je meer tutorials wilt zien. Laat dan je vragen achter en een suggestie voor een volgende tutorial!

dit wist ik niet heb het gelijk gedaan en dit is het geworden
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Hey hoi! @TGC_Kevin
alleen hoe krijg je het in het midden? ik heb al geprobeerd met spatie
Bij het bewerkings balkje zie je dikgedrukt etc, dan zie je ook naast dat rechthoekige ding ofzo 4 zwarte balkjes. Dan klik je daarop en zie je centreren klik daarop en dan is het gefixed! Je moet natuurlijk wel eerst het gene selecteren wat je gecentreerd wilt hebben!
Succes!
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Hey hoi! @TGC_Kevin

Bij het bewerkings balkje zie je dikgedrukt etc, dan zie je ook naast dat rechthoekige ding ofzo 4 zwarte balkjes. Dan klik je daarop en zie je centreren klik daarop en dan is het gefixed! Je moet natuurlijk wel eerst het gene selecteren wat je gecentreerd wilt hebben!
Succes!
Kijk mijn Handtekening is rommelig omdat ik het zelf ook ben hahah
 

EmilyVM

DDG SuperLegende
EmilyVM
EmilyVM
None
Hey hoi! @TGC_Kevin

Bij het bewerkings balkje zie je dikgedrukt etc, dan zie je ook naast dat rechthoekige ding ofzo 4 zwarte balkjes. Dan klik je daarop en zie je centreren klik daarop en dan is het gefixed! Je moet natuurlijk wel eerst het gene selecteren wat je gecentreerd wilt hebben!
Succes!
oh oke bedankt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top