Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wat is de ‘’ FAR ‘’ ook wel bekend als de Federale Arbeiders Registratie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

TimeWalk

DDG SuperLegende
TimeWalk
TimeWalk
None
De FAR zorgt dat alle werkende mensen geregistreerd staan in een register. Dit kan je doen in het gebouw van de federale arbeiders registratie en de belasting dienst gevestigd naast het gebouw van de KvK!

Voor de bedrijfseigenaren: Jouw eigen prefix krijg je na het registreren van je KvK, de KvK stuurt jouw aanvraag door naar ons en zullen wij jou registreren. Jij moet VERPLICHT alle andere werknemers registreren bij de FAR om
‘’ zwartwerkers ‘‘ te voorkomen. Het registreren kost per werknemer 1k per persoon, bij het uitschrijven krijg je 500 euro terug. Als de aanvraag is goedgekeurd krijgt de medewerker zijn prefix en is hij of zij bevoegd om te werken in jouw prefix! Zolang een werknemer niet geregistreerd staat mag de werknemer dus nog niet werken! Mocht er een werknemer werken die niet geregistreerd staat maar hij is wel werk achtend maakt het bedrijf zich schuldig aan zwartwerkers en kan na een waarschuwing een boeten verwachten die blijft verdubbelen.

Voor de werknemers: Jij als werknemers hoeft zelf niet veel te doen. Het enige wat je niet mag doen is verkopen zonder geregistreerd te staan bij de FAR.

Hopelijk geeft dit genoeg inzicht over de FAR. Voor meer vragen kan je altijd terecht bij ons aan de balie!

Wij wensen jullie nog veel succes met het verkopen als geregistreerde werknemer!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

scheidschiel.

DDG Kenner
De FAR zorgt dat alle werkende mensen geregistreerd staan in een register. Dit kan je doen in het gebouw van de federale arbeiders registratie en de belasting dienst gevestigd naast het gebouw van de KvK!

Voor de bedrijfseigenaren: Jouw eigen prefix krijg je na het registreren van je KvK, de KvK stuurt jouw aanvraag door naar ons en zullen wij jou registreren. Jij moet VERPLICHT alle andere werknemers registreren bij de FAR om
‘’ zwartwerkers ‘‘ te voorkomen. Het registreren kost per werknemer 1k per persoon, bij het uitschrijven krijg je 500 euro terug. Als de aanvraag is goedgekeurd krijgt de medewerker zijn prefix en is hij of zij bevoegd om te werken in jouw prefix! Zolang een werknemer niet geregistreerd staat mag de werknemer dus nog niet werken! Mocht er een werknemer werken die niet geregistreerd staat maar hij is wel werk achtend maakt het bedrijf zich schuldig aan zwartwerkers en kan na een waarschuwing een boeten verwachten die blijft verdubbelen.

Voor de werknemers: Jij als werknemers hoeft zelf niet veel te doen. Het enige wat je niet mag doen is verkopen zonder geregistreerd te staan bij de FAR.

Hopelijk geeft dit genoeg inzicht over de FAR. Voor meer vragen kan je altijd terecht bij ons aan de balie!

Wij wensen jullie nog veel succes met het verkopen als geregistreerde werknemer!
Ik heb een vraagje: ik heb binnenkort 2 banen. Hoe doe ik dit dan? Ik krijg van 1 bedrijf prefix. De ander kan niet, is dit een probleem of niet? Ik hoor het graag zsm

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk
 

ChocoMel_

Ex-Staff
ThijsTrickz
ThijsTrickz
None
"Als de aanvraag is goedgekeurd krijgt de medewerker zijn prefix en is hij of zij bevoegd om te werken in jouw prefix!" Dit klopt niet XD
 

MeLorenzo

DDG Held
MeLorenzo
MeLorenzo
None
Ik heb een vraagje: ik heb binnenkort 2 banen. Hoe doe ik dit dan? Ik krijg van 1 bedrijf prefix. De ander kan niet, is dit een probleem of niet? Ik hoor het graag zsm

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Dit lijkt mij idd een probleem, en je zou dus ook alleen maar bij een bedrijf kunnen werken als je nog geen prefix hebt. En je kan dus ook maar bij 1 bedrijf werken.

Als dit klopt beperkt dit alles het spelen iets te veel naar mijn idee
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
En wat is het voordeel om in de FAR ingeschreven te staan, naast dat je mag verkopen. Of is er alleen voordeel bij de overheid? Die dan vanaf nu weet waar iedereen werkt en hun jacht op crimineeltjes nog makkelijker kan maken...
 

MeLorenzo

DDG Held
MeLorenzo
MeLorenzo
None
Dit lijkt mij idd een probleem, en je zou dus ook alleen maar bij een bedrijf kunnen werken als je nog geen prefix hebt. En je kan dus ook maar bij 1 bedrijf werken.

Als dit klopt beperkt dit alles het spelen iets te veel naar mijn idee
En als je wel bij meerde bedrijven kan werken, en je hebt al een prefix. Hoe weet je dan of het is goedgekeurd dat je mag werken.
 

MeLorenzo

DDG Held
MeLorenzo
MeLorenzo
None
En wat is het voordeel om in de FAR ingeschreven te staan, naast dat je mag verkopen. Of is er alleen voordeel bij de overheid? Die dan vanaf nu weet waar iedereen werkt en hun jacht op crimineeltjes nog makkelijker kan maken...

Volgens mij wordt dit een systeem om belastingen te kunnen heffen
 

MeLorenzo

DDG Held
MeLorenzo
MeLorenzo
None
"Als de aanvraag is goedgekeurd krijgt de medewerker zijn prefix en is hij of zij bevoegd om te werken in jouw prefix!" Dit klopt niet XD

Waarom wordt hierop niet gereageerd door staff? En ook de andere vragen die er zijn worden niet beantwoord, de oudste is al 8 dagen oud!

Ik heb het gevoel dat de FAR een concept is wat of niet goed is uitgedacht, of niet goed is toegelicht bij het introduceren. Zelf hoop ik het laatste, maar het lijkt er op dat het het eerste is.
Dit baseer ik op het feit dat niemand de verantwoordelijkheid over de onduidelijkheden lijkt te nemen.

Nogmaals, ik hoop dat ik er naast zit. Ik hoor graag snel of dit zo is. In combinatie met de antwoorden op al de vragen en opmerkingen die nog open staan.

Mvg. MeLorenzo
 

Niqck

DDG Held
Niqck
Niqck
None
En wat is het voordeel om in de FAR ingeschreven te staan, naast dat je mag verkopen. Of is er alleen voordeel bij de overheid? Die dan vanaf nu weet waar iedereen werkt en hun jacht op crimineeltjes nog makkelijker kan maken...


We staat duidelijk dat je anders een boete krijgt die telkens verdubbeld.
Dus het voordeel is dat je geen boetes krijgt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top