Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Events/Entertaining tijdens Downtime Minetopia!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dennis_VDM

Ex-Staff
Dennis_VDM
Dennis_VDM
None
Hey Iedereen,

Aangezien het waarschijnlijk een top drukte wordt deze dag, met 2.0, heb ik het volgende bedacht:

Het leek mij een leuk plan om tijdens de downtime van MT, op elke gamemode wat dingen weg te geven, zodat elke speler ergens heen gaat:

- Survival:

- Dropparty ergens tussen downtime. Tijd gaat bekend worden via alert/tweet

- Skyblock:
- Dropparty ergens tussen downtime. Tijd gaat bekend worden via alert/tweet!

- Skywars:
- Vanaf 14:30 tot morgen een booster en staffleden die coins weggeven aan goede spelers.!

- Castle Defend:
- HAPPY HOUR tussen 16:00 - 17:00 met staffleden die coins weggeven aan goede spelers!

-Creative Plots:
- Minetopia Build Off. Om 15:00 een Minetopia build off, met een GOLD RANK give away.

Zorg dat je op de server bent, en win leuke prijzen. Het gaat heel random worden, en overal vallen prijzen en giveaways! Wees dus niet getreurd om Minetopia, maar ga lekker op andere gamemodes spelen!

Ook komen er alerts uit vlak voor het event.

Bedankt voor jullie hulp alvast heren en dames.

Groetjes,
Dennis_VDM
jullie Event-Manager
 
Laatst bewerkt:

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
Pssst Dennis is er voor top spelers op skywars nog zoals vroeger een beloningsysteem? Wink wink

- Niels


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

TypischKoen

DDG Held
TypischKoen
TypischKoen
None
Hey Iedereen,
Aangezien het waarschijnlijk een top drukte wordt deze dag, met 2.0, heb ik het volgende bedacht:

Het leek mij een leuk plan om tijdens de downtime van MT, op elke gamemode wat dingen weg te geven, zodat elke speler ergens heen gaat:

- Survival:

- Dropparty ergens tussen downtime. Tijd gaat bekend worden via alert/tweet

- Skyblock:
- Dropparty ergens tussen downtime. Tijd gaat bekend worden via alert/tweet!

- Skywars:
- Vanaf 14:30 tot morgen een booster en staffleden die coins weggeven aan goede spelers.!

- Castle Defend:
- HAPPY HOUR tussen 16:00 - 17:00 met staffleden die coins weggeven aan goede spelers!

-Creative Plots:
- Minetopia Build Off. Om 15:00 een Minetopia build off, met een GOLD RANK give away.
Zorg dat je op de server bent, en win leuke prijzen. Het gaat heel random worden, en overal vallen prijzen en giveaways! Wees dus niet getreurd om Minetopia, maar ga lekker op andere gamemodes spelen!

Ook komen er alerts uit vlak voor het event.
Bedankt voor jullie hulp alvast heren en dames.

Groetjes,
Dennis_VDM
jullie Event-Manager
Zin in! Hoop iedereen te zien!
 

Mr_Bart_MAND

DDGGod
Mr_Bart_MAND
Mr_Bart_MAND
Fan
Leuk :D aan dit soort events heb je nou wat! Op het goede moment, tijd doden en lekker coins farmen enz
 

Thrintiox

DDG UltraLegende
Leiywen
Leiywen
None
ik heb een fout gemaakt ik heb 6 maanden voor 16 e gekocht en ik wil het terug de 16 e want ik heb niet goed na gedacht

Hoi Jdistrict,
hiervoor kun je het beste contact opnemen met [email protected]
De helpdesk kan je verder helpen/adviseren met betrekking tot betalingen


@JDistrict volgens mij is dit niet mogelijk. @ThE_WiZ76


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

alle vragen met betrekking tot ranks lopen via [email protected]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top