Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Dodenherdenking

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kabouter32

Ex-Staff
Kabouter32
Kabouter32
None
Beste spelers,

Vandaag (04-05-2017) is het in Nederland Dodenherdenking.

Het is de gewoonte dat er ter ere van alle slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog ook 2 minuten stilte gehouden wordt vanaf 20:00. Dit zal plaatsvinden op Teamspeak. Hier zal een channel voor gemaakt worden genaamd '- Dodenherdenking'. Je bent vrij om te joinen, dit hoeft niet. Na de 2 minuten stilte kunnen we dan nog even lekker napraten.

Zien we jou ook vanavond?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

gameknollers

DDG Kenner
Beste spelers,

Vandaag (04-05-2017) is het in Nederland Dodenherdenking. Daarom hebben wij een vlag geplaatst in de lobby die halfstok hangt! Ook in Minetopia is dit het geval. Daar zal bij elk staatsbedrijf ook een vlag halfstok hangen.

Het is de gewoonte dat er ter ere van alle slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog ook 2 minuten stilte gehouden wordt vanaf 20:00. Dit zal plaatsvinden op Teamspeak. Hier zal een channel voor gemaakt worden genaamd '- Dodenherdenking'. Je bent vrij om te joinen, dit hoeft niet. Na de 2 minuten stilte kunnen we dan nog even lekker napraten.

Zien we jou ook vanavond?
Ik ben erbij!!
 

DieFromLagg

DDG SuperLegende
DieFromLagg
DieFromLagg
None
Ik zie anders niet bij elk staatsbedrijf een vlag halfstok hangen.. faaal hahaha
Heel misschien omdat dat van 18:00 tot zonsondergang gebeurt??? (Tijdens het Wilhelmus wordt hij juist weer in de top gehesen, maar dat is een uitzondering) Check your facts voordat je zomaar iets typt (sukkel).

Altijd zo mooi als dit soort MT kiddos heel stoer iets typen maar daarna vol op hun bek gaan :) Haha faaaaaaaaaaaaaaaaaaal
 

DieFromLagg

DDG SuperLegende
DieFromLagg
DieFromLagg
None
Beste spelers,

Vandaag (04-05-2017) is het in Nederland Dodenherdenking. Daarom hebben wij een vlag geplaatst in de lobby die halfstok hangt! Ook in Minetopia is dit het geval. Daar zal bij elk staatsbedrijf ook een vlag halfstok hangen.

Het is de gewoonte dat er ter ere van alle slachtoffers van de Tweede Wereldoorlog ook 2 minuten stilte gehouden wordt vanaf 20:00. Dit zal plaatsvinden op Teamspeak. Hier zal een channel voor gemaakt worden genaamd '- Dodenherdenking'. Je bent vrij om te joinen, dit hoeft niet. Na de 2 minuten stilte kunnen we dan nog even lekker napraten.

Zien we jou ook vanavond?

Dit vind ik zeer ongepast.

Ten eerste herdenken wij tijdens de Nationale Dodenherdenking ''allen – burgers en militairen – die in het Koninkrijk der Nederlanden of waar ook ter wereld zijn omgekomen of vermoord sinds het uitbreken van de Tweede Wereldoorlog, in oorlogssituaties en bij vredesoperaties.''

Dus niet alleen de slachtoffers van WO2

Ten tweede is het juist de bedoeling dat je 2 minuten je dagelijks leven stopzet, om even te denken aan zij die hun leven hebben gegeven voor onze vrijheid. En aangezien MineCraft van velen hier het dagelijks leven is, roep ik iedereen op juist naar beneden te lopen, en voor de TV even te kijken naar de kranslegging en in die 2 minuten na te denken of jij als Canadees op 20-jarige leeftijd eerst op D-Day het strand van Normandië op zou rennen, om vervolgens helemaal naar Nederland te vechten, om uiteindelijk ergens in een Gronings dorpje te sneuvelen, om het volk van een totaal ander land, waar je niets mee hebt, te bevrijden... En daarna kan je weer lekker in een vrij land gaan minecraften...
 

Jorii

DDG Superheld
Jorii
Jorii
None
Heel misschien omdat dat van 18:00 tot zonsondergang gebeurt??? (Tijdens het Wilhelmus wordt hij juist weer in de top gehesen, maar dat is een uitzondering) Check your facts voordat je zomaar iets typt (sukkel).

Altijd zo mooi als dit soort MT kiddos heel stoer iets typen maar daarna vol op hun bek gaan :) Haha faaaaaaaaaaaaaaaaaaal

Altijd zo mooi als dit soort MT kiddos heel stoer iemand gaan verbeteren terwijl de vlaggen nu geplaatst worden :) haha faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
 

33noa

DDG Kenner
Het zou natuurlijk passender zijn om de server (incl. TS) gewoon twee minuten te sluiten (of iets langer). Maargoed; MT is love, MC is life <3

Sluiten is een beetje moeilijk aangezien ze dan alles weer moeten opstarten (15 lobbies) enzovoorts wat wel een idee kan zijn (heb ik hierboven ook al vermeld) om de chat tijdelijk te vergrendelen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Deleted member 20637

DDG SuperLegende
Nathantjuhh
Nathantjuhh
None
Als ik eerlijk moet zijn, beetje mwah dit. Na praten op TS wel een goed initiatief. Misschien dan toch de server in lockdown en iedereen even er af zetten? Ik durf te wedden dat er redelijk veel 'kleinere' kinderen door blijven praten in de chat? Of inderdaad de chat locken, maar misschien toch uit respect server in lockdown?

Groet,
 

JaydenLans_

Ex-Staff
JaydenLans
JaydenLans
None
IK vind het een goed idee, om gewoon heel de chat uit te schakelen om 8 uur, zowel in TS + in de server!
 

Jorii

DDG Superheld
Jorii
Jorii
None
Dodenherdenking doorbrengen op een teamspeak van minecraft server in plaats van een keer achter je computer vandaan komen, hahahahahah


Ik vind het in ieder geval een goed initiatief, om alsnog, samen een dodenherdenking te doen op teamspeak. Misschien waren er mensen die het eerst niet deden maar het nu in ieder geval op de DDG server deden, toch?

Zelf ben ik inderdaad naar beneden gelopen, maargoed:

Ik vind het goed dat ook een minecraft server zoals DDGS er aandacht aan besteed. Beter dan niets, toch?
 
Laatst bewerkt:

DatGamertje

Ex-Staff
DatGamertje
DatGamertje
None
hoe join je een teamspeak?
op de mac

Hallo!

Ik heb een video voor je gevonden, waarin ze ook laten zien hoe je het download.
Maar als je dat al hebt gedaan kan je simpel weg even naar het einde toe
gaan en kijken hoe je een server kan joinen! Mocht je het nog niet weten,
het IP van DDG is 'Ts.dusdavidgames.nl'.


Groet, -Thom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top