Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Jo Its Wassim!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Escobarz

DDG Kenner
Jo DDG Lezer ,

Ik ben Wassim en ben 11 jaar oud .
Ik vermaak me in de minetopia server de originele natuurlijk en maakte daarom een forum account .
Mijn hobby's zijn ethical hacking en gamen en nog eens gamen natuurlijk .
Ik ben een minecraft speler die vooral houdt van pvpen .
Ik speel minecraft al 5 jaar en speelde 3 jaar geleden voor het eerst op ddg bij skyblock helaas is dit gereset en speel ik nu Minetopia! Ik ben een woodsprings crimineeltje met dromen die ik wil waarmaken natuurlijk als woodsprings huurmoordenaar . Ik koop heel vaak lootcrates dus je zal me vaak kunnen zien in de uniq als koper .


Mvg , Wassim/Escobarz
 

Dani_DM

Legend
MijnKreftMetDani
MijnKreftMetDani
Legend
Welkom op het forum van de DDG Server!!

-Daniel

Verstuurd vanaf mijn SM-G531F met Tapatalk
 

ImranDoet

DDG Superheld
ImranDoet
ImranDoet
None
Jo DDG Lezer ,

Ik ben Wassim en ben 11 jaar oud .
Ik vermaak me in de minetopia server de originele natuurlijk en maakte daarom een forum account .
Mijn hobby's zijn ethical hacking en gamen en nog eens gamen natuurlijk .
Ik ben een minecraft speler die vooral houdt van pvpen .
Ik speel minecraft al 5 jaar en speelde 3 jaar geleden voor het eerst op ddg bij skyblock helaas is dit gereset en speel ik nu Minetopia! Ik ben een woodsprings crimineeltje met dromen die ik wil waarmaken natuurlijk als woodsprings huurmoordenaar . Ik koop heel vaak lootcrates dus je zal me vaak kunnen zien in de uniq als koper .


Mvg , Wassim/Escobarz

Dus je speelt minecraft sinds je 7e? En een 11 jarige kan white hat hacken?

Nevertheless, welkom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top