Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Bouwteam event!!!

Wil jij vaker dit soort events?


  • Total voters
    110
  • Poll closed .
Status
Niet open voor verdere reacties.

DenDonia

Ex-Staff
DenDonia
DenDonia
Quartz
Hey DDG spelers!

Ja je hoort het goed! Een bouwteam event! Heb jij altijd al eens een kijkje willen nemen hoe onze bouwers te werk gaan? Of heb jij altijd al eens willen leren bouwen? Geef je dan nu op om op 12 maart 2017 een cursus bouwen te volgen met ons bouwteam op een speciale demo server!

De volgende onderwerpen zijn te kiezen (tijden staan erbij):
- Fantasy (13:00-14:00)
- Minetopia builds (14:00-15:30)
- Algemene tips & tricks (Worldedit leren, algemeen beter bouwen) (15:30-16:30)
- Organics (Drakenhoofden, standbeelden, etc.) (16:30-17:30)

Het limiet is 20 spelers per demo, behalve Minetopia, waar er 40 plekken zijn! Tevens is er bij de Minetopia demo een wedstrijd waar je met het mooiste gebouw 100k op Minetopia kunt winnen + 1 maand gold rank! Bij meer dan 20 aanmeldingen zijn er 2 winnaars! Ook krijg je toegang voor een x aantal dagen op de bouwserver waar jij zelf je huis kan bouwen!

Als jij interesse hebt om mee te doen kun jij je hier direct inschrijven:
(EDIT: Formulier is gesloten aangezien het Event al is geweest.)

Als je je hebt ingeschreven dan verwachten wij jou op het afgesproken tijdstip op Teamspeak met als naam: BT-EVENT [Username].

Wij hopen jullie daar te zien!

Met vriendelijke groet,
Kabouter32 en DenDonia
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Thomaser

DDG Superheld
Thomaser
Thomaser
@DenDonia Ik dacht dat het event zaterdag was (omdat t net 11-03-2017 is geworden voor mij) ik wil me graag uitschrijven want helaas kan ik zondag niet :(
 

Enritix

DDG Superheld
Enritix
Enritix
None
@DenDonia , ik heb een foutje gedaan. Ik heb dat formulier 2x ingevuld, maar mijn laatste(waar ik twee dingen heb ingevuld) is de juiste. :)

Met vriendelijke groeten,
Enrico//Enritix
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top