Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Hey, ik ben GewoonNielsYT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

NielsvOorsouw

Legend
GewooonNiels
GewooonNiels
Legend
Hey allemaal

Bij deze wil ik mij voorstellen aan jullie. Wie ben ik? Wat doe ik? Wat speel ik? Waar kan je mij vinden? Dat soort vragen!

Allereerst, Wie ben ik?

Hey ik ben gewoon Niels, 17 jaar oud en ik zit in de vierde van de HAVO.
Ik ben een behulpzame serieuze speler en ik ben ook te herkennen als Pre-prepublic Minetopiaan (De Private Minetopia-Server van David) en als LEGEND RANK met Prefix Dauwdruppeltje! Je kan mij veel zien in de lobbies en in alle andere gamemodes!

Wat speel ik?

Ik speel veel op de Minetopia server van DDG en op Skywars. Dit zijn tevens ook mijn favoriete gamemodes!
Zie je mij? Spreek me aan! Altijd leuk om even te praten als ik tijd heb :) Ook speelde ik in Kingdom Kanta Tribo op Kingdom 1 van DDG onder leiding van IkBart!

Waar kan je mij vinden?

Je kan mij altijd hier op het forum vinden! De link van het forum heb ik namelijk altijd openstaan als ik op DDG speel. En ik help jullie graag met jullie vragen! Ik ben een ervaren speler van DDG die al ruim 5jaar speelt!

Ook ben ik te vinden op Twitter, volg me daar gerust en blijf op de hoogte van mijn leven!

Ook ben ik weleens te zien in opnames met o.a . EenGameStad en je ziet me misschien soms in DDG video's! Ik ben namelijk een trouwe dauwdruppel!

Mochten er verder nog vragen zijn, stel ze! Gewoon hieronder of via Twitter!

Hopelijk tot snel!


UPDATE 4-8-17

Ik ben momenteel Prison Guard op Minetopia en inwonende in Minetopia

Met vriendelijke groeten,

Niels


Level 9 I Inwoner van Minetopia I Trouwe DDGFAN I Dauwdruppeltje (Legend Rank)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top