Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten [Mooie Foto's] DDG Lobby

Wat vind je van de foto's?


  • Total voters
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.

Thomas_muur

DDG Superheld
Thomas_muur
Thomas_muur
None
Hoi iedereen,

Ik heb een aantal foto's gemaakt van de DDG Lobby,
Hopelijk vinden jullie ze mooi!
i8I9Ad2.png


F9bu71E.png


mDgET1s.png


8GOmZxl.png


Quote van de week:


Christiano Ronaldo zei:
your love makes me strong your hate makes me unstoppable
 

Athyk

Ex-Staff
Athyk
Athyk
None
@Alex1000Gamer bedoeld denk ik een "Cinematic", hij is niet zo goed in engels volgens mij.. haha
Een cinematic is een video van een build, je kunt het zien als een soort trailer/3d filmpje.​
Met vriendelijke groet,​

Athyk
(DDG Moderator & Bouwteam scout)
 

Thomas_muur

DDG Superheld
Thomas_muur
Thomas_muur
None
@Alex1000Gamer bedoeld denk ik een "Cinematic", hij is niet zo goed in engels volgens mij.. haha
Een cinematic is een video van een build, je kunt het zien als een soort trailer/3d filmpje.
Met vriendelijke groet,

Athyk
(DDG Moderator & Bouwteam scout)
Oh! Zou ik ook willen maken,
Heb helaas geen rank! Miss dat ik ooit wat met de staff kan fixen :p maar wss niet xD
 
Laatst bewerkt:

Tjird

Ex-Staff
Tjird
Tjird
Quartz
De shaders die ik gebruikt heb: SEUS Shaders 10.1 Standard
Thomas,

Ik gebruikt zelf altijd een andere shaderpack genaamd ''KUDA''. Ik weet niet of je die kent maar ik vind die zelf persoonlijk chiller spelen. KUDA Shaders vind ik zelf meer voor als je minder licht wilt in je foto en SEUS voor meer licht.
aig01i
aig0eb
. De eerste is SEUS en de 2de dan natuurlijk KUDA. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Mvg,

TheGamerNED
Tjeerd
 

Tjird

Ex-Staff
Tjird
Tjird
Quartz
Thomas,

Ik gebruikt zelf altijd een andere shaderpack genaamd ''KUDA''. Ik weet niet of je die kent maar ik vind die zelf persoonlijk chiller spelen. KUDA Shaders vind ik zelf meer voor als je minder licht wilt in je foto en SEUS voor meer licht.
aig01i
aig0eb
. De eerste is SEUS en de 2de dan natuurlijk KUDA. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Mvg,

TheGamerNED
Tjeerd
http://prnt.sc/aig01i SEUS
http://prnt.sc/aig0eb KUDA
 

Thomas_muur

DDG Superheld
Thomas_muur
Thomas_muur
None
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top