1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Nieuwe status updates

1. ItzRandom
    ItzRandom
    // Agent TheCity // Grootste fan v. Gio/Tips // RandomBoyGames // Afwachten!! //
  2. MasteRisk
    MasteRisk
    wachten tot me Legend Rank op mn account word gezet :D
  3. R3L
    R3L Santaboy71
    Thx voor me Rankje ♡
    1. Santaboy71 vindt dit leuk.
  4. DontShift_
    DontShift_
    Ik heb een ban op ddg voor altijd MAAR egs en ddg gaan samenwerken en heb een rank op egs dus Wordt ik dan geunbant op ddg?
    1. FlopGroninger
      23 jun 2017 om 06:32
  5. azarlol
  6. xDarkBlaze
    xDarkBlaze Carfferd
    Hai! Cafferd men sollicitatie ligt in jullie sollicitatie bus :) Heb je hem al gezien?
    1. Carfferd
      Carfferd
      we bekijken hem wel even :)
      23 jun 2017 om 13:00
  7. kevin smeets
    kevin smeets FlopGroninger
    ik zag dat je een wapenstok zocht ik verkoop er een KB 2 voor 425k
    add me op skype: kevinbe007
  8. Halfscreen
    Halfscreen
    Level 8 | IGN: Halfscreen | VIP | Recp Gem Atlan | CFO Gubii Advocaten
  9. Halfscreen
  10. Pizz4B0x
    Pizz4B0x Benderdt
    De kleding en het afhaal bewijs waren de resultaten van een lootcrate opening van 5 crates, en de Graystok was ook gekocht. Dat is bij elkaar toch al €100,- die gedespawned was binnen een minuut! Ik stress hem hierdoor echt pittig hard, en had dus de vraag of jij me misschien zou kunnen helpen???
  11. Pizz4B0x
    Pizz4B0x Benderdt
    Toen ik, amper een halve minuut nadat ik dood ging, terug was waar ik dood ging, lagen Dr nog maar een paar spullen. (Als een helm en wat waterflesjes.) Op het moment dat ik dood ging was er niemand anders in de buurt die de spullen op had kunnen pakken. En toen ik daar weer aan kwam, was er ook niemand in de buurt..
  12. Pizz4B0x
    Pizz4B0x Benderdt
    Hallo Benderdt. Ik heb een probleem. Ik ben ongeveer een half uur geleden dood gegaan. Ik had nogal belangrijke spullen op zak, zoals een afhaal bewijs van de veiling van Glashelder, en een Graystok en nog redelijk wat kleding....
  13. Pizz4B0x
    Pizz4B0x TimeWalk
    ...De kleding en het afhaal bewijs waren de resultaten van een lootcrate opening van 5 crates, en de Graystok was ook gekocht. Dat is bij elkaar toch al €100,- die gedespawned was binnen een minuut! Ik stress hem hierdoor echt pittig hard, en had dus de vraag of jij me misschien zou kunnen helpen???
  14. Pizz4B0x
    Pizz4B0x TimeWalk
    ...Toen ik, amper een halve minuut nadat ik dood ging, terug was waar ik dood ging, lagen Dr nog maar een paar spullen. (Als een helm en wat waterflesjes.) Op het moment dat ik dood ging was er niemand anders in de buurt die de spullen op had kunnen pakken. En toen ik daar weer aan kwam, was er ook niemand in de buurt..
  15. Pizz4B0x
    Pizz4B0x TimeWalk
    Hallo Timewalk. Ik heb een probleem. Ik ben ongeveer een half uur geleden dood gegaan. Ik had nogal belangrijke spullen op zak, zoals een afhaal bewijs van de veiling van Glashelder, en een Graystok en nog redelijk wat kleding....
  16. Michiel Reynaert
    Michiel Reynaert
    Trouwe DDG speler en minetopiaan: [level 3], [Medw. ReactionFood]
  17. Jonas|mineboy1|derp
  18. Multy
    Multy LetsFlame_
    Ben jij geen staff?
  19. MasteRisk
    MasteRisk
    moet nog wat extra dingen fixen voor ik genoeg heb ervoor^^ maar iig op tijd, voor volgende week donderdag :)
  20. MasteRisk
    MasteRisk
    almost rdy voor de legend rank :D