Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide [Uitleg] Minecrafthoofd als avatar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DanDano

Ex-Staff
Dynition
Dynition
Quartz
Hoi forumlezers,
Laatst kwam ergens de vraag hoe je makkelijk een avatar van je minecrafthoofd kon maken.
Hier heb ik toen een uitleg voor gemaakt, en mij werd gevraagd deze ook even hier te posten, als "Tutorial".
Dus hier heb je hem dan: "Hoe maak je een minecrafthoofd als avatar"
Tussen de stappen door kan je op de spoilers klikken, om screenshots te zien van hoe het er uit zou moeten zien!


1. Ga naar de novaskin editor
2. Typ linksbovenin de naam van je minecraft account
e4a12c4257e2ddd805d91edaab6491ff.jpg

3. Als je dan je eigen skin hebt gekozen, zoom in op het gedeelte wat je wilt hebben met de zoomtool rechts onderin
b50274c8bee3ab7b100f9fb30b2ef377.png

4. Als je hem perfect hebt bijgedraaid en gepositioneerd, klik rechtsbovenin op "Photo"
0eb71fa1037a824ee359b1163bc27ecf.png


5. Rechtermuisknop op het plaatje -> Opslaan als, en sla hem ergens op op je computer.

Als het goed is heb je dan een plaatje van je Minecraft hoofd met transparante achtergrond, zoals deze:
2ef5lpz.jpg
(Site waar ik hem heb geupload werkt schijnbaar niet helemaal met transparantie enzo, maar je snapt het idee)

Je kan eventueel het plaatje nog bijsnijden zodat je alleen het hoofd hebt, als dat beter uitkomt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top