Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Afgekeurd Tim-AquaticR verbannen door Mitellius

Discussie in 'Afgekeurd' gestart door Tim-Teemo16, 11 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tim-Teemo16

Tim-Teemo16 Nieuw DDG lid

Let op! Je kan je ban appeal NIET achteraf aanpassen!
    Indien je een PERMBAN hebt en je LIEGT bij je ban appeal, kan dit resulteren in een GUM!

Door wie ben je verbannen? Mitellius
    Wat is je ingame naam? Teemo16
    Van welke gamemode ben je gebanned? Kingdom 2
    Screenshot van je ban-screen? https://gyazo.com/85a0060d1f4f94737503329efd013f69
    Wanneer ben jij gebanned? Oprecht geen idee.
    Hoelang duurt je ban? (Kies de lengte die er het dichts bij zit) 2 Weken
    Leg duidelijk in een aantal zinnen uit waarom jij gebant bent en leg daarbij ook de situatie om de ban heen uit. Er staat aan gegeven als reden : Griefen is niet toegestaan. maar ik sweer ik heb niks kapot gemaakt XD maar dan ook niks. best wel sceer. en als ik iets kapot maakte, dan was het sws voor een goede bedoeling, zo heb ik de bomen farm leeg gemaakt omdat er stond geen bomen laten groeien voor ruimte. ik heb een vissershutje een pimp gegeven 30 bloks buiten de poort.
    Waarom wil je een unban? omdat ik kingdom 2 leuk vind, ik kan het nog maar 5 dagen spelen drna is whitelist voorbij en ik heb geen idee wat ik fout heb gedaan,
    Wat ga je er aan doen om in het vervolg een ban te voorkomen? overal van af blijven ookal staat er dat je het mag aanpassen, ik voel me in de val gelokt. net als dat ik neer zet. heeft iemand een keer tijd dit huisje weg te halen voor me. alsvast bedankt, en dan de volgende dag haal ik bordje weg ik maak report en zeg, iemand heeft me huisje gegriefd. zo voel ik me, in de val gelokt
  2. Thylisus

Thylisus KitPvP Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Kingdom2 Staff

Hallo,

Je word niet gebanned voor griefen als je niks hebt gedaan en core protect liegt niet. Afgekeurd!

Met vriendelijke groet,

Thylisus.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina