Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Spawn

Is de build mooi?


  • Total voters
    19
  • This poll will close: .
Status
Niet open voor verdere reacties.

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Haii allemaal ik heb een spawn gemaakt ik wil hier graag meningen over horen! Ik wil ook graag bouwer worden. Het is een beetje somber maar dat is de stijl :)
>

>

>

Ik hoor graags tips!

Mvg, GoldRaven

Werken de foto's niet probeer dit Spawn gebouw door GoldRaven https://imgur.com/gallery/Q6zjH
 
Laatst bewerkt:

Snics

Ex-Staff
Het is mooi gemaakt alleen vind ik het een beetje somber voor in een Spawn ;). Dit zou perfect zijn als kingdom spawn!
 

GoldRaven

DDG Superheld
GoldRaven
GoldRaven
None
Het is mooi gemaakt alleen vind ik het een beetje somber voor in een Spawn ;). Dit zou perfect zijn als kingdom spawn!
Ja het is ook niet een spawn voor een bepaalde gamemode.En dat sombere js ook de stijl. Maar bedankt voor je mening :)
 

Carfferd

DDG SuperLegende
Carfferd
Carfferd
Quartz
Ik vind het wel iets weg hebben van Adamantium. Een sobere maar macht uitstralend gebouw. Tof!
 

Twany

DDG Kenner
Hey Colin.
Ook hier zou ik graag me mening op willen geven als je dat niet erg vind.
Ik vind het gebouw erg leuk maar voor een spawn lijkt het een beetje klein, het kan ook gewoon de foto zijn dat het klein lijkt.
Erg leuk bouwwerk zet hem op man! ;)
 

OwliFant_

DDG Kenner
Spawn is toch meer kleurtjes enzo? Niet? Ik vind dit meer een Kingdom 2 spawn?! Kmoet je hier wel een s/o voor geven. Ik zou het niet kunnen nadoen!
Succes verder!

~OwliFant


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top