Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Roleplay Map 1 + 2

Discussie in 'Kingdom 2' gestart door TheLunoLion, 11 jan 2017.

1. TheLunoLion

TheLunoLion DDG Lid

Beste Kingdom2 spelers,
    Dit is de eerste keer dat ik KD2 speel (Map3) en qua Roleplay ben ik dus niet op de hoogte. Soms als ik forum posts lees of op KD2 zit loop ik tegen RP problemen aan. Zou iemand mij een samenvatting kunnen geven van de Roleplay in Map1 en Map2. Een van de voorbeelden is "de Vingers" wat zijn de Vingers? Alvast bedankt!
    Ludeejee
  2. BallieBalthrax

BallieBalthrax Actief DDG lid

De vingers waren goden in map 1.
  3. Muur

Muur BouwTeam Bouwteam

Beste TheLunoLion,

De 6 "Vingers" waren goden in eind map 1 en map 2 van kingdom2.
    Elke god had wat unieks.
    Bijf. Heraq was het goed van het bloed etc.

Altijd leuk om nieuwe mensen te zien die intressen tonen in de Roleplay.

Als je nog ooit vedere vragen hebt over kd 2 en de Roleplay stel ze gerust.

M.V.G Damien-Muur
  4. TheLunoLion

TheLunoLion DDG Lid

Zijn er nog meer belangrijke dingen die ik heb gemist in Map1 en Map2? + Ik had ook gehoord dat de Vingers vernietigd zijn door RAGTERROS. Hoe kan een Empire goden vernietigen?
  5. Thanoxz

Thanoxz Actief DDG lid

De Vingers waren Halfgoden, ze waren dus heel sterk maar niet onverslaanbaar.

Verdere vragen kan je altijd stellen!
  6. doomerix

doomerix "EX-Developer" Ex-Staff

De zes vingerige hand, bestaande uit Hearaq, Chimerio, Chatage, Elarihn, Xheradohr en Beralthion waren machtige halfgoden. Echter, zoals hun titel dus al zegt; "Half". Ze waren ook 'hitbaar' ingame, maar een normaal persoon/wezen kreeg ze gewoon simpel weg niet dood door hun magie. En toen kwam RAGTERROS, een Empire, dus geen normaal mens. En die heeft ze 1 voor 1 vernietigd, en hun krachten geabsorbeerd om uiteindelijk het machtigste wezen van Map2 te worden. Ennnn toennnn kwam map 3 ofwel seizoen 3. :p
  7. Thanoxz

Thanoxz Actief DDG lid

bezit RAGTERROS nogsteeds hun energie of is dat gereset?
    Vind eigenlijk wel dat de kd 2 staff hier een heel topic voor moeten maken, een soort van timeline topic
  8. Muur

Muur BouwTeam Bouwteam

Ook al is het handig om nog te weten wat er allemaal is gebeurd als er reverenties gebeuren, maar ik denk dat een timeline niet echt nodig is omdat dit grootedeels los staat van map 1 en map 2 kwa rp.
  9. danielvdspoel

danielvdspoel Actief DDG lid

10. BallieBalthrax

BallieBalthrax Actief DDG lid

Klopt, en alle kingdoms hadden zo een beetje hun eigen god. Zo vas Elarihn van Eredon.
  11. Domboe

Domboe Nieuw DDG lid

En 2
  12. TheLunoLion

TheLunoLion DDG Lid

Bezit RAGTERROS nog steeds die magie? (Ofwel, is RAGTERROS nog steeds het machtigste wezen van KD2? (Op de Goden na natuurlijk.))
  13. doomerix

Denk 't niet.
  14. Damatrius

Damatrius DDG Lid

15. TheLunoLion

TheLunoLion DDG Lid

Wat is Kheroz? Ook iets uit eerdere mappen? (Las het in de link die je stuurde.)
  16. doomerix

Kheroz is de jungle naast Adamantium, en werd vroeger bewoond door bepaalde 'wezens' die door Empire zijn uitgeroeid als het goed is.

Deel Deze Pagina