Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Plots kopen

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door Mr_Bart_MAND, 15 apr 2017.

1. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND Actief DDG lid

ik vroeg mij af of het niet fijner zou zijn als plots ook los aankoopbaar waren voor een eurootje per stuk ofzo ipv dat je een rank moet aanschaffen van 25euro voor 6 plots, en ook als je al 8 plots van obsidian rank hebt en je wilt verder zou dit ook een goede oplossing zijn?
    KingArthur007 vindt dit leuk.
  2. KingArthur007

KingArthur007 DDG Lid

Vind ik ook.
    Mr_Bart_MAND vindt dit leuk.
  3. SemEpk023

SemEpk023 Super DDG lid

Ja dat zou wel handig zijn hoef je niet perse een rank te kopen als je dat bedoelt het
  4. iTzCas_

iTzCas_ Actief DDG lid

Ja is wel handig ja als je voor een bepaald bedrag een plot erbij kan krijgen. Hopen dat ze hier iets mee doen :)
  5. SmikkelBakkie

SmikkelBakkie Lobby Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Minetopia Staff

Hiervoor kan je het beste @pascal6789 aanspreken, aangezien hij de PL van Creative Plots is. Hij kan eventueel kijken of dit te realiseren valt, en of hij dit geïmplementeerd zou willen zien.

Met vriendelijke groet,
    Smikkelbakkie
  6. Mr_Bart_MAND

Mr_Bart_MAND Actief DDG lid

Daarom zet ik het ook in het ideeën gedeelte.
  7. SmikkelBakkie

SmikkelBakkie Lobby Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Minetopia Staff

Vandaar dat ik hem even voor je tag, dan krijg hij een notificatie en zal hij het waarschijnlijk eerder lezen.

Aangezien ik je idéé tof vind, en je denken er achter snap! :)

~ Smikkel

Deel Deze Pagina