Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Nieuwe Projectleider

Status
Niet open voor verdere reacties.

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Beste Creative Plots spelers/Forum lezers,

Graag zou ik mijzelf aan jullie willen voorstellen.
Mijn naam is Pascal, ik ben 20 jaar en ik ben de nieuwe Creative Plots Projectleider!
(Projectleider= Iemand die de leiding heeft over een bepaald onderdeel van de server)

Ik ben al staff op DDG sinds eind juli 2015, in deze tijd heb ik verschillende functies binnen DDG gehad. Ik ben begonnen als Survival Helper, in december 2015 werd ik Support, sinds juni dit jaar ben ik Moderator, sinds eind September ben ik Minetopia staff en sinds kort dus ook Creative Plots Projectleider.

Nu vragen jullie je misschien af wat ik nog meer doe op DDG, behalve dat ik Projectleider van Creative plots ben heb ik namelijk nog meerdere taken. Ik ben namelijk ook nog Moderator op de rest van de Server en ik ben Minetopia staff. In Minetopia ben ik de CEO van de inkoop van Minetopia en Wastelands. Op de rest van de Server kunnen jullie mij regelmatig vinden op natuurlijk Creative Plots, Survival en Castle Defend.

Als ik niet bezig ben met school ben ik vaak bezig met gamen, ik speel onder andere Minecraft en GTA 5,soms zonder mods en soms met de LSPDFR mod (dit is een mod waarmee je ook politie kan zijn in GTA). Ook luister ik veel muziek; ik luister veel verschillende muziek, het meeste naar top 40 en muziek uit de zeroes. Zeroes muziek is muziek uit de tijd dat ik op de basisschool en de middelbare school zat.

Mochten jullie nog vragen aan mij hebben mogen jullie die altijd aan mij stellen hier in de reacties of via een PM.

Hopelijk zie ik jullie snel online op de Server!

- Pascal
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Build_this_BT1

DDG Kenner
Een vraagje...
Ik kan niet in plot chat komen als ik add heb
ik heb /plot chat geprobeerd en het lukt niet...
Misschien weet een van jullie het?
 

pascal6789

Ex-Staff
pascal6789
pascal6789
None
Plot chat is uitgeschakeld

Verstuurd vanaf mijn HTC One M9_Prime Camera Edition met Tapatalk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top