Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten DDG - Minetopia Resourcepack 3.0 update

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThomasSuy

DDG Superheld
ThomasSuy
ThomasSuy
None
Minetopia spelers,

Sommige hebben misschien al wat spoilers gezien!
Hier is die dan de nieuwe texturepack voor Minetopia!
Wat is er geupdate?

- De zon en de maan zijn rond gemaakt!
- De irondoors zijn kluis deuren geworden!
- Het geld is aangepast:
XazZazum op de €500,- is nu steenooo!
Weatherlight op de €100,- is nu Rotjochie!
Het €1,- muntje is nu een briefje met Marnickur erop!
- Er is zijn nu in plaats van 1 computerscherm 4 verschillende!
- Er is een Cowboy hoed toegevoegd bij de /head items!
- De clownfish is terug en vernoemd naar Nemo!
- Tot slot zijn er 3 knuffels toegevoegd, die binnenkort te koop zullen zijn in de inkoop, die mag je zelf gaan ontdekken!

De oplettende Forum mensen weten misschien nog wel dat we een tijd geleden een enquête hebben gedaan over een ‘Optfine' update!
Ik geef hierbij een tip: download maar vast Optifine als je die nog niet hebt!

http://www.dusdavidgames.nl/texturepack/MinetopiaFull_3.0.zip
http://www.dusdavidgames.nl/texturepack/MinetopiaLite_3.0.zip

~ Bennie out

Werkt dit nu ook voor versie 1.11, want die vorige bugte de auto's en de logo's op de petten.
 

Frosun

Ex-Staff
Frosun
Frosun
None
Super gaaf! Bedankt weer voor de leuke updates, zoals de knuffels. Vooral de papegaai is leuk! ;d


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

gwnjesper

DDG Superheld
gwnjesper
gwnjesper
None
Wow die knuffels zijn vet. Wel een beetje teleurstellend dat er geen pinguin knuffel is..... HINT HINT :D
 

Alex1000Gamer

VIP
Alex1000gamer
Alex1000gamer
Quartz
Hij is gemaakt voor 1.11.
Gelukkig is die zo gemaakt dat je hem prima kan gebruiken met 1.9 en 1.10!
Ah oke.. Want al et eten etc hete in 1.10.2 bij mij gwn steak etc... En een conputer hete nether brick... So yeah xd
Owja.. Ik mis dat er iets 'friet' heet... But et is Patat!!!
Owja.. Nog wat wat me opviel.. Nu de clowfish terug is.. Is et geen Haring meer... Maar nu is uncooked Mutton Haring :)
 

Joram

DDG Superheld
Joram
Joram
None
uhm benderdt wil jij mij dan ff een bericht sturen over Optifine bij mij doet dat namelijk echt heel vervelend op me pc, maar wil het wel graag.. (ps: je heb me op Skype)
Waarschijnlijk een te zwakke processor en-/of videokaart
 

Deleted member 20637

DDG SuperLegende
Nathantjuhh
Nathantjuhh
None
Werkt dit nu ook voor versie 1.11, want die vorige bugte de auto's en de logo's op de petten.
Dat is opgelost!

Ah oke.. Want al et eten etc hete in 1.10.2 bij mij gwn steak etc... En een conputer hete nether brick... So yeah xd
Owja.. Ik mis dat er iets 'friet' heet... But et is Patat!!!
Owja.. Nog wat wat me opviel.. Nu de clowfish terug is.. Is et geen Haring meer... Maar nu is uncooked Mutton Haring :)
Screens?

welke MC versie moet je nou spele? hij geeft aan ''Made for an Newer OR Older version''
ik speel op 1.10.2
Kan beiden.

Heeeeey mijn idee is uitgebracht :D (zon en maan)
Zeker!

uhm benderdt wil jij mij dan ff een bericht sturen over Optifine bij mij doet dat namelijk echt heel vervelend op me pc, maar wil het wel graag.. (ps: je heb me op Skype)
Heb je Java?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top