Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gezocht Minenation spelers

Discussie in 'Algemene Chat' gestart door jorrit2208, 19 apr 2017 om 21:07.

1. jorrit2208

jorrit2208 Nieuw DDG lid

Hallo
    Wij zijn opzoek naar een mijnwerker op minenation

Wij bestaan uit een team van
    1mijnwerker (zoeken nog een tweede)
    2 houthakkers
    1 boer (mag je ook voor solliciteren)
    2 bouwers
    1 smid

Wil je bij ons in het team?
    Laat een reactie achter met: je naam, minecraft naam, skype naam, beroep, level, vanaf leven 15 tweede beroep en level, leeftijd en motivatie

Tot snel;)
  2. Jeroentje19

Jeroentje19 Nieuw DDG lid

Naam: Jeroen
    IGN: Jerox_
    Skypenaam: jeroensefarends19
    Beroep: Houthakker
    Level: 1 {Ben net nieuw en ga vaak online zijn.}
    Leeftijd: 13 Jaar

Motivatie:
    Ik ben Jeroen en wil graag bij jullie team horen. Ik ben nog maar level 1 omdat ik net nieuw ben maar weet veel van minenation af. Ik Probeer zoveel mogelijk online te zijn om jullie drop/stad te helpen. En ben natuurlijk vriendelijk en laat niet zomaar mensen in de base toe. En wil graag een handje helpen omdat ik het leuk zo vinden als dat kon. En kan later als ik meer money heb boosters komen of een team package te kopen. Maar dat licht er aan als ik natuurlijk bij jullie mag.

PS: Je kan me altijd nog contacteren via skype! En het met me over het team joinen hebben}

MVG,
    Jeroen // Jerox_
  3. Kevko1606

Kevko1606 Nieuw DDG lid

Naam: Kevin
    IGN: boots_Kevko
    Skypenaam live:kevko1606_1
    Beroep: Boer
    Level: 12
    Leeftijd: 12 Jaar

Motivatie:

Ik ben een erg ervaren minenation speler, vandaag lvl 12 ik speel rond een weekje minenation. Ik ben veel te veel actief vind ik zelf. Ik ben ongeveer in een schoolweek 5 uur online en in het weekend 10 uur of 7 uur. Ik ben erg vriendelijk en vertrouwebaar. En vraag eerst als normale dorpeling of ik iets mag doen, naast mijn beroep farmen natuurlijk
    :)

Als je meer informatie wilt kan je met mij zelf gaan praten voeg me toe op skype!

Deel Deze Pagina