Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Mijn mening over de vernieuwde DDG kitpvp server

Discussie in 'KitPVP' gestart door davevddrift, 12 dec 2016.

1. davevddrift

davevddrift DDG Lid

Hoi allemaal het is die ene oud kitpvper van vroeger genaamd Treelias :)

Hierbij wil ik graag mijn mening vertellen over mijn ervaringen op de kitpvp server.
    Ik speel namelijk al iets van 2.5 jaar op de ddg kitpvp server en wil dus ook graag mijn mening vertellen.
    Allereerst wil ik zeggen dat het veel beter is geworden vergeleken met toen het de oude 1.8/1.9 was.
    Er zijn veel leuke nieuwe features bijgekomen en de kits zijn ook meer balanced geworden. Het ranking systeem bijvoorbeeld is erg tof en de kits zien er ook goed uit! Het is ook tof dat 1.8 weer terug is :)

Ik vind het een erg toffe server geworden, alleen zijn er een paar dingen die verbeterd kunnen worden qua mijn mening en misschien wel volgens een paar anderen:

Het compas:
    Het eerste wat ik niet erg handig vind is hoe je nu je kit kiest en hoe je naar de kitpvp lobby gaat vanuit de pvp lobby.
    Vroeger had je een compas en als je daar op klikte kon je een kit kiezen waardoor je dus weer snel in de map kon komen. Nu is het zo dat je naar dat poppetje moet lopen waar speel boven staat wat redelijk irritant is om te doen aangezien je er de hele tijd moet heen lopen. Ook moet je in de pvp lobby telkens naar het portaal lopen om naar de kitpvp server te gaan wat ik redelijk irritant vind. Met het compas kon je namelijk binnen 1 of 2 seconden een kit kiezen. Het zou dus erg handig zijn als het compas weer terug komt zodat je snel kan travelen in de pvp lounge en dat je ook weer snel een kit kan kiezen ipv dat je de hele tijd naar de poppetje moet lopen. (ja ik weet dat je het ook met een command kan doen maar het compas zou fijner zijn qua mijn mening)

Lagg:
    De server heeft redelijk veel last van lagg en dat zou verbeterd moeten worden. Ik weet dat hieraan word gewerkt dus daar ga ik verder niet over in ;)

Hitdetection
    Ten tweede vind ik dat de hitdetection ietsies beter mag. Het is namelijk niet echt de beste hitdetection en mag qua mijn mening wel wat beter worden. (veel andere mensen klagen hier ook over) Mischien dat hier al aan gewerkt word maar dat weet ik natuurlijk niet :) Het zou ongeveer moeten worden zoals het vroeger was tijdens de 1.7 tijd van kitpvp want daar was de hitdetection perfecto. (nee ik zeg niet dat het superslecht ofzo is maar het kan altijd beter :) )

Gapples
    Qua mijn mening vind ik de nieuwe manier van gappels gebruiken minder goed. Je kan namelijk heel snel heel veel gapples innenemen wat ik zelf minder leuk vind. Daarnaast buggen ze ook. Ik ging ooit een keer dood en zag nog dat er gele hartjes over waren terwijl ik dood was. Ze worden dus kennelijk niet meegeteld of iets in die richting. Ik weet dat er aan gewerkt word dus ik verwacht dat de gapples binnenkort ook stukke beter werken :) Ook is het soms dat als je een gapple inneemt dat je niet altijd je gouden hartjes krijgt wat ook redelijk irritant is.

Als de oude manier van gapples innemen terug zou komen zou ik dat ook wel fijn vinden maar dat is denk weer iets persoonlijks over hoe ik het liefst speel. Het gaf je namelijk niet de kans om te hele tijd om de seconde een nieuwe gapple in te nemen. Qua mijn mening zou er bijvoorbeeld een cooldown van rond de 3 seconden op moeten staan zodat dat niet meer gebeurt of het zou dus op de oude manier moeten.

De damage
    De damage is over het algemeen redelijk goed maar soms gebeurt het wel is dat je lettelijk 7 health verliest door 1 hit. Ik vind dat dat een beetje raar is en mischien ietsie te OP. Op de echte oude versie van kitpvp vond ik de damage perfect. Het waren ongeveer 2 hartjes per hit (met de ridder kit) dus ongeveer 5 a 6 hits om iemand dood te krijgen. Zelf vond ik dit de beste verhouding qua damage op hits. 7 hp vind ik ietsies te veel.
    Voorbeeld:

Ook zou van mij part de falling damage aanmogen aagezien het best wel leuk is om iemand ergens vanaf te slaan en dat je ook niet zomaar naar beneden springt. (Ik weet dat dit waarschijnlijk niet gedaan word maar het leek me wel leuk)

Speed
    Ik vond het qua mijn mening altijd fijn om na een kill ff speed te krijgen. Het helpt je om te vluchten en het helpt ook met het maken van kills. Ik vond dit altijd erg fijn om te hebben maar ik snap het als dit niet meer word ingevoerd aangezien het natuurlijk ietsie is veranderd op de server. Ik kan jullie wel zeggen dat veel mensen het terug zouden willen :)

De map:
    Ik vind de map eg mooi en ik vind het ook lekker groot wat ik erg fijn vind aangezien dat bij DDG kitpvp hoort :) Er mogen misschien alleen iets minder blokjes zodat het wat meer open is om te pvpen maar dat is ook weer mijn persoonlijke voorkeur ;)

Killspree:
    Het zou me erg leuk lijken dat de killspree terug komt en dat je weer bliksem krijgt na de 10 kills. Dit liet namelijk zien dat iemand een killspree had en het was ook nog is erg leuk om te hebben. Natuurlijk is dit niet nodig maar het zou wel tof zijn als het weer terugkomt :)

De spawnpoints:
    Ik weet dat hier al aan gewerkt word maar er zouden veel meer spawnpoints moeten komen in de map aangezien het er te weinig zijn op het moment.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen en dat jullie wat hebben aan mijn feedback :) Ik heb het meeste denk ik wel behandeld ;)
    Laatst bewerkt: 17 dec 2016
    Santaboy71 vindt dit leuk.
  2. Loena

Loena DDG Lid

Ik ben het letterlijk met al deze punten eens, haha. Echter hoef je niet perse naar het ''poppetje'' te lopen, je kan ook /play typen.
    Maar een kompas zou toch wel handiger zijn, ja.
  3. davevddrift

davevddrift DDG Lid

Weet ik en het staat ook onderaan het kopje "Het compas" dat ik dat weet ;)
    Loena vindt dit leuk.
  4. Loena

Loena DDG Lid

Ah, dan heb ik er overheen gelezen, excuses.

Verstuurd vanaf mijn EVA-L09 met Tapatalk
  5. Mex

Mex Actief DDG lid

Ik reageer misschien wat laat maar ik ben het ook met deze standpunten:)
    davevddrift vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina