Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Behandeld Koen van der Velde tegen venemaatjes

Discussie in 'Behandeld' gestart door Koen van der Velde, 20 apr 2017 om 16:01.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koen van der Velde

Koen van der Velde DDG Lid

Wat is de MineCraft naam van de overtredende speler? venemaatjes
    Wat was de datum dat het is gebeurd? 20-4-2017
    Waar is de overtreding gebeurd? Minetopia
    Welke overtreding is er gedaan? Schelden
    Wat is het bewijs? (Screenshot/video - link) https://i.gyazo.com/7bab9665a775c6806da14e965c6be154.png
    Wat is je eigen MineCraft naam? just_koen
  2. Koen van der Velde

3. SmikkelBakkie

SmikkelBakkie Lobby Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Minetopia Staff

Hey just_koen,

Zou je een screenshot van je gehele beeldscherm kunnen sturen?

Met vriendelijke groet,
    Smikkelbakkie
  4. Koen van der Velde

Hey Smikkelbakkie,
    Omdat ik dus een screenshot heb gemaakt van alleen dat gedeelte via gyazo kan ik dus niet alles laten zien. Ik had dus alleen dat deel geselecteerd. Maar ik kwam er dus net bij en toen zag ik dat. En maakte gelijk een screenshot en deed een report tegen venemaatjes. Ik weet daarom ook niet wat er nou precies is gebeurd. Wel heb ik bij het forumdeel "report een speler" nog een report tegen venemaatjes gezien. Ik ben nu niet thuis, maar ik kan kijken of ik nog een screen heb van mn hele beeldscherm!

Groetjes,
    Koen
  5. Koen van der Velde

Zoals ik zie is de persoon gemute. Fijn!
  6. SmikkelBakkie

SmikkelBakkie Lobby Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Minetopia Staff

Hey Koen,

Ik heb net een report van een persoon behandeld die de persoon in kwestie voor hetzelfde had gereport. Deze is behandeld, bedankt voor het melden.

Met vriendelijek groet,
    Smikkelbakkie
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina