Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

KitPvP niet meer speelbaar.

Discussie in 'KitPVP' gestart door Damatrius, 25 feb 2017.

1. Damatrius

Damatrius Actief DDG lid

Ik heb laatst in KitPvP gezien dat er abnormaal veel hackers aanwezig zijn. Deze hackers kunnen als ze geluk hebben uren lang doorgaan. Ik pvp graag op de KitPvP server maar dit kan echt niet meer. Ik heb ook meerdere keren een report gedaan van Hackers. Die worden pas behandeld na min. 1 dag. Dit komt denk ik zelf omdat maar 1 iemand de reports bekijkt en behandeld.

Oplossing? Stel een Support of een Moderator aan die standaard bij KitPvP aanwezig is. Het is een leuke gamemode en mensen spelen het graag!
    DamianKiip vindt dit leuk.
  2. Damatrius

Damatrius Actief DDG lid

3. Carfferd

Carfferd Forum Moderator Forum Moderator Server Support Minetopia Staff

Beste Damatrius,

Elke gamemode heeft zijn eigen Supports en Moderators. Zij doen zeker hun best om zoveel mogelijk aanwezig te zijn bij zijn of haar gamemodes, dus ook KitPVP. Echter zullen er altijd momenten zijn dat er helaas niemand is. Ik raad je aan om, mocht dit voorkomen, een Support of Moderator via TeamSpeak te roepen om je te helpen. Dan kan er direct worden ingegrepen. Mocht dat niet baten kan altijd een forum post nog, al kan een report inderdaad één dag duren.

Met vriendelijke groet,
    Carfferd
    GewoonNiels vindt dit leuk.
  4. MisterWantedd

MisterWantedd Ex-Staff Ex-Staff

Het probleem is meer (denk ik) dat kitpvp is 1 van de saaiste gamemodes om op te modereren, dit omdat het heel ééntonig is en het heel snel gaat vervelen. Hierdoor zal een support/moderator nooit lang achter elkaar/vaak op kitpvp zijn, puur omdat het gewoon saai is om te doen.
  5. abdoelahspeeltpvp

abdoelahspeeltpvp Nieuw DDG lid

Klopt Maar daar hebben ze zelf voor gekozen om staff te worden,
  6. Thxjn / Thijn

Thxjn / Thijn Nieuw DDG lid

Dan ben je idd niet geschikt voor die 'functie'
  7. Carfferd

Als ik namens de supports even mag spreken, ik denk dat de gemiddelde support toch probeert minstens 1 uur per dag te moderaten op zijn of haar gamemode. Of dit altijd lukt, is iets anders. Maar die intentie is er wel. Dat probeer ik zelf ook en de ene dag is het 1,5 uur en de andere dag 'n half uurtje.

Of er meer supports nodig zijn op KitPVP, is aan de PL van deze gamemode. Dat kan de PL het best beoordelen.

Ik hoop hiermee wat meer duidelijk geschept te hebben.
  8. Thxjn / Thijn

Thxjn / Thijn Nieuw DDG lid

Het gaat er bij kit PVP meer om, sta je een staff kan bereiken bij een hacker denk ik. :)
  9. Carfferd

Zoals ik al eerder zei, kijk dan even op TS naar KitPVP staff of ga in de staff support channel zitten. Dan komt er zo snel mogelijk een stafflid je even helpen. :)

Deel Deze Pagina