Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Interesante Ideeën/ verbeteringen

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door HydraNecro, 16 apr 2017.

1. HydraNecro

HydraNecro Nieuw DDG lid

Beste Factions members,
    Ik heb een paar leuke ideeën en verbeteringen voor de faction opening en hopelijk worden ze gebruikt.
    1. De lightbug die je had als je door de map liep en (meestal onder bomen) zag je gewoon zwarte lightbug die nogal vervelend waren als er mobs onder stonden, want je zag ze meestal niet/ amper.
    2. Het leek mij nogal vet om custom enchants in de game te zien zoals: Backstep 1,2,3 Dat houdt in als je iemand van achter aanvalt dat je meer damage doet dan van voren. En zo zijn er meer ideeën die ik nog wel heb.
    3. Af en toe een leuk event te organiseren zoals: Probeer de meeste kills te maken in de PvP world onder de spawn en wil een OP Swordt of in-game money of eventuele andere dingen die jou de game kunnen verbeteren.
    4. Meer dingen die te winnen zijn in de Crate Shop zodat de kans op meedere dingen en verbeterende dingen die jou de game kunnen verbeteren.
    5. De ./fly command die je in je eigen geclaimde gebieden eruit te halen want zo maak je het wel erg makkelijk om een eigen base te maken. Het is en blijft een 'surival' game.

Zo zijn er wel andere vette ideeën en ik hoop dat er misschien wel gebruik van gemaakt wordt.

Mvg Kaine
    IGN: Signalised (Ja ik heb namechange gedaan maar het forum moet nog verandert worden :)
  2. iTzCas_

iTzCas_ Actief DDG lid

Zitten er wel een paar goeie tussen ja!

Deel Deze Pagina