Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Healer.

Discussie in 'Ideeënbus' gestart door DatGamertje, 17 apr 2017 om 12:25.

1. DatGamertje

DatGamertje Super DDG lid

Hi!

Ik had een idee over de class healer, want laten we eerlijk zijn wordt
    deze op het moment vrijwel niet meer gebruikt door spelers. Natuurlijk
    zo nu en dan nog wel eens of met vrienden een beetje kloten.
    Maar over het algemeen niet meer. Dus bij deze heb ik misschien 2 ideeën
    die de healer class wat leuker kunnen maken!

1. Nieuwe spells toevoegen. Op het moment heeft de healer natuurlijk maar 1 spell en dat is dat in een x aantal blokken om zich mensen kunnen healen. Nou lijkt het mij leuk om nog een spell er bij te zien. Bijvoorbeeld een 'Healing spark'. Deze kan dan gericht worden op 1 persoon om deze een groter aantal hartjes terug te geven dan de 'Shock wave'. Wat mij persoonlijk ook erg tof lijkt is om een soort van 'Forcefield' om de healer te kunnen krijgen. Als mensen zich in dit 'Forcefield' bevinden kunnen ze bijvoorbeeld resistance 1 krijgen of regeneration 1. Misschien zelfs een mix van beide?
    2. Visuele effecten toevoegen. Op het moment voert eigenlijk de command zichzelf alleen uit, als je healed dan zie je verder helemaal niks qua visuele effecten. Mij leek het tof om bij de 'Shock wave' bijvoorbeeld het zelfde effect toe te voegen als rafg heeft wanneer hij zijn 'Shock wave' uitvoert!
    Dit zijn mijn ideeën over de healer class!

Groet, -Thom.
  2. Crafter_Lukas

Crafter_Lukas Nieuw DDG lid

Beste @DatGamertje (Thom)
    Ik ben het met je eens.
    Ik speel zelf ook veel Castle Defend en hoop dus ook dat ze dit doorvoeren.
    Voornamelijk dat idee van meerder spells spreekt mij erg aan.
    Hopelijk gaan ze hier iets mee doen!
    DatGamertje vindt dit leuk.
  3. SmikkelBakkie

SmikkelBakkie Lobby Project Leider Forum Moderator Project Leider Server Moderator Minetopia Staff

Hey @DatGamertje ,

Zeker een leuk idee, ik zal de PL van Castle Defend (@JustMrWolf ) verwittigen over je idee!

Met vriendelijke groet,
    Smikkelbakkie
    DatGamertje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina