Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Guide Dus jij wilt een (DDG) (Minecraft) Java Developer worden? [INFO + FAQ]

TheDevTiger

DDG Kenner
is het ook mogelijk om DDG developer te worden met de Java Cursus van codecademy? of de niet betaalde versie?

Gr
Jeroen
 

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Hey Hey,
Ik snap nog helemaal niks van Java, kan ik gewoon beginnen? Of heb je echt een basis nodig?

Met Bukkit of Java? Voor de betaalde Java cursus raad ik gewoon de basis een beetje dat al iets weet van Java. Toen ik de basis een beetje kende stapte ik over. Ik raad je dus aan om eerste de gratis Java cursus te doen en daarna de betaalde.
 

DatGamertje

Ex-Staff
DatGamertje
DatGamertje
None
Met Bukkit of Java? Voor de betaalde Java cursus raad ik gewoon de basis een beetje dat al iets weet van Java. Toen ik de basis een beetje kende stapte ik over. Ik raad je dus aan om eerste de gratis Java cursus te doen en daarna de betaalde.

Volg nu zelf de betaalde versie, en is prima te doen zonder eerst de gratis versie er van te hebben gedaan hoor. :)
 

Deleted member 22906

DDG Kenner
Stijnkingnl
Stijnkingnl
None
Oh... uhm... ik wist niet dat er een sectie was voor coderingen op het ddg forum XD maar wel handig! Ik ben net begonnen op codecademy met java leren coderen omdat ik besloten heb vollop tijd te gaan investeren in leren programmeren en dan kom ik dit handig topic tegen! Geweldig! Nu kan ik mijn codecademy cursus afmaken en daarna door naar de cursussen die jullie hier Aanraden! Ook leuk om te scholen tussen de reacties. Al die vragen en meningen over elkaar enzo vind ik wel leuk om te zien :p

~ Stijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
 

BestFriesland

DDG Held
Met Bukkit of Java? Voor de betaalde Java cursus raad ik gewoon de basis een beetje dat al iets weet van Java. Toen ik de basis een beetje kende stapte ik over. Ik raad je dus aan om eerste de gratis Java cursus te doen en daarna de betaalde.
Is goed, dankje!
 

Snics

Ex-Staff
Hey Hey,
Ik snap nog helemaal niks van Java, kan ik gewoon beginnen? Of heb je echt een basis nodig?
Je hebt helemaal geen kennis nodig van Java zoals vermeld in de post, wel moet je Engels goed onder de knie hebben.

is het ook mogelijk om DDG developer te worden met de Java Cursus van codecademy? of de niet betaalde versie?

Gr
Jeroen
Ik weet niet precies wat er in die cursus staat maar ben er vrij zeker van dat een gratis cursus van codecademy niet zo uitgebreid is als die van Udemy.
 

Erben

DDG Superheld
Erben
Erben
None
Oh... uhm... ik wist niet dat er een sectie was voor coderingen op het ddg forum XD maar wel handig! Ik ben net begonnen op codecademy met java leren coderen omdat ik besloten heb vollop tijd te gaan investeren in leren programmeren en dan kom ik dit handig topic tegen! Geweldig! Nu kan ik mijn codecademy cursus afmaken en daarna door naar de cursussen die jullie hier Aanraden! Ook leuk om te scholen tussen de reacties. Al die vragen en meningen over elkaar enzo vind ik wel leuk om te zien :p

~ Stijn

Verstuurd vanaf mijn SM-A310F met Tapatalk
Met secties bedoelen ze op Udemy, dat is een betaalde java cursus met bijna alle dingen die je moet weten als je developer bent/wilt worden.
 
Top