Welkom bij DDG!

Wil jij onze community joinen? Om gezellig mee te praten en te discussieren? Meld je dan nu aan op het DDG forum!

Aanmelden
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Melding DDG - HCF map 3 - Wat willen JULLIE!? | PVPGOD give-away!

Discussie in 'DDG Nieuws en Onderhoud' gestart door urmie, 21 apr 2017 om 14:46.

1. urmie

urmie ProjectLeider HardCoreFactions Project Leider Server Moderator

Beste HCF spelers,

Binnenkort komt zoals jullie weten map 3 op HCF... Wij hebben zelf natuurlijk hele leuke ideetjes en features klaarliggen, maar de server is er natuurlijk voor de spelers! Wij willen graag jullie input zien!

Laat een reactie onder met jouw minecraftnaam en ideetje! En misschien win jij wel een PVPGod rank!?

Met vriendelijke groet,
    Projectleider Urmie
    DDG_Daniel_DDG vindt dit leuk.
  2. jaouad

jaouad DDG kenner!

Heyhey

Zelf heel map 2 met een grote faction gespeelt.
    Paar dingen vielen ons op.

-Endermens tpen weg, dat is heel irritant.
    - Creeper ontploffen.
    -Invis raiden is onmogelijk, aangezien je name tag kan zien in 1.8 en dat maak HCF leuker.
    -Creepers ook in Nether, niet persee voor ons, maar kijkende naar de kleinere factions, End was altijd bezet.
    -In spawn koeien. Ik snap dat het moeilijker is gemaakt, maar farmen is niet zo leuk en totaal geen HCF naar mijn mening.
    -Wortels in shop.
    -Server minder laten laggen, als hij vol zit, want het viel mij op, als er 150man zijn. Dan laggt de server heel erg.
    -Nieuwe kit. Rogue (chain) niet in shop zetten, maar moet je zelf farmen.
    -Gast tears in shop.

Dit is wat ik kan bedenken, de rest was het leuk. Behalve EOTW voor ons :)

Minecraft naam: Ouassim23

Met vriendelijke groet,

Jaouad aka ouassim23
  3. JustSlimed/Dylan

JustSlimed/Dylan DDG Lid

Hallo,

Dingen die mogen verandert:

Ghast Tears in shop
    Mobs die je niet meer aanvallen
    1.8 eruit halen, ivm. Invis Raiden. (En ja, zo kun je Raideble gaan, maar moet je maar beter oppassen! Het hoort nu eemal bij HCF!)
    100 blocks in Overworld rondom End Exit niet kunnen claimen, en er Sky Bridges maken (Je kan er wel gwn bouwen maar niet pvpen) want dit maakt het makkelijker om te kiten van een groep van 10 man ongv.

Een tip voor de kit:

Sharp 2 Prot 2 zodat het niet te makkelijk is
    15 man faction + 1 ally en die kunnen naast elkaar aan elkaar claimen

IGN: FkCleaner
  4. VerkoperMT

VerkoperMT Nieuw DDG lid

1 ding wat ik belangrijk vind is dat er 15 man factions komen met 1 ally :) Die PvPGod rank mag naar iemand anders, ik hoef hem niet persee!

Groetjes,

xBlueStrqfe_
    #Blacklisted
  5. DuoPeonotti

DuoPeonotti Nieuw DDG lid

Er moeten kleur stoffen te koop zijn bij de shop zodat wij mooiere base kunnen maken/ Clay kunnen we bases als SpongeBob hun annenas maken etc
    ally zou ook leuk zijn

ik hoef geen pvp god rank want die heb k al
    Laatst bewerkt: 21 apr 2017 om 16:05
  6. JustSlimed/Dylan

JustSlimed/Dylan DDG Lid

Kleuren kan je zelf zoeken, het kost alleen wat meer tijd, maarja! Dat moet je nou eenmaal over hebben voor een mooie base :)
  7. Tjalkaron

Tjalkaron DDG Lid

Hai!

De vorige map was geweldig! En ik wil jullie graag de credit geven voor het proberen te voorkomen van lagg.
    Maar ik heb zelf nog een paar puntjes waarvan ik denk dat die verbeterd en/of toegevoegd kunnen worden :
    -ipv f home in een claim f stuck van 1 minuut
    -HCF niet meer op 1.8 laten draaien, aangezien invis raiden zo ONMOGELIJK is.
    -15 man factions en 1 ally zou chill zijn! ipv 20 man en 0 ally's.
    -potatoes/carrots in de shop
    -koth caps naar 20 minuten ipv een kwartier
    -betere antihack! er waren erg veel hackers last map
    -misschien gewoon standaard flame op een bow? dan zijn archer tags wat beter. (hoeft niet perse.. :) )
    -zet bouwen rondom end exit pls AAN, mensen houden van skybridge pvp! (dus niet claimen)
    -ghast tears wat makkelijker in de game brengen door ze bijv. in de shop te gooien.

al win ik de PvPGod rank, hoef ik hem niet op mijn eigen account, aangezien ik de
    Elite rank heb. al win ik hem, zou ik hem graag op het MC-Account: Xabura , willen.
    want al win ik hem speel ik op dit account de hele map door ;)
    (+ de keys zijn handig!!)

mvg. Jesse//Tjalkaron
    SenpaiKiwi en Jannyboy11 vinden dit leuk.
  8. DuoPeonotti

DuoPeonotti Nieuw DDG lid

Kan je inkt sacs krijgen of Clay snap je. Als dat is toegevoegd krijg je bases.zoals ze op arcane zijn
  9. Tjalkaron

Tjalkaron DDG Lid

ow ja.. nog 1 dingetje, zorg drvoor dat dr veel CLAY in de map is, aangezien mensen dat graag willen gebruiken in bases :D, net zoals spullen zoals ink sacs en veel bloemen etc.

mvg. Jesse//Tjalkaron
  10. Stefan0592

Stefan0592 Actief DDG lid

5 man faction 1 ally ;)
    3-4 koths denk aan 2-3 overworld maybe nether en end 1 Niet te groot (denk aan vroegere caps ipvp) ;')
    glowstone mountain
    kit prot 1 sharp 1 /sword no fire etc no kb, no punch (fire sword puch 1 knockback 1 krijgen uit koth loot) strength 1 pot en invis alleen 1.8 zie je mensen blijkbaar.
    meerdere verschillende biomes
    stackable mobs
    horses shit horse armor/saddle/horse eggs in spawn en speed item wat je op horse kan doen (zoiets wat ze vroeger op kohi hadden dat vond ik zelf te mooi altijd)
    no protection bij end entrance
    in spawn koeien
    maybe als je iemand killed dat je zijn hoofd hebt of sign en in je base wall of kills kan maken is wel grappig XD
    fatsoenlijke exit maybe gewoon alleen een portal op grond met niks omheen (voorkomt glitchen erin en dat je dan dood gaat)

Maybe ga ik weer spelen denk het niet maar dit zijn wat ideetjes voor jullie ;p

Stiefan (Stefan0592 AKA WetDoggy)
  11. ddgmember

ddgmember Nieuw DDG lid

12. GewoonThijsz

GewoonThijsz DDG Lid

Clarce

Map 2 gespeelt, 17 spawners, chest w/ dblocks

-Endermans tpen
    -Creepers ontploffen
    -Safe zone als je door end heen gaat
    -rogue kit
    -creepers bij glowstone mountain
    -1.8 invis nametags

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  13. JustSlimed/Dylan

JustSlimed/Dylan DDG Lid

Wat bedoel je met 1.8 invis nametags ? Dat die moeten blijven? En wat met die Safe zone als je door end gaat? Dat als je erdoor heen gaat dat je kan worden geattacked? Dat hoort bij de game... Dat is noueenmaal HCF, dus pas je maar aan
  14. Carlos//Niqty

Carlos//Niqty Actief DDG lid

joey maak mij gewoon staff!!!
    Jannyboy11 vindt dit leuk.
  15. MBgamesNL

MBgamesNL Nieuw DDG lid

Ik zag al ergens staan dat er een safezone in de end moet komen. Echter dit kan ervoor zorgen dat je in de end kan farmen zonder in gevaar te zijn. Daarom stel ik voor om bijvoorbeeld 10 seconden "spawn protectie" te krijgen als je de end in komt zodat mensen niet de end entrace kunnen campen. Verder werken invis raids niet je kan de namen namelijk zien in 1.8. Ook moet het makkelijker zijn om aan ghast tears te komen dit kan door 2 manieren. 1 ghast in de nether laten spawnen of 2 ze verkopen in de shop (dit mag wel voor een aardig hoog prijsje). Ook zal het leuk zijn om de rogeu kit (chain armor) toe te voegen aan hcf.

Dit was het dan

Groetjes,

MBgamesNL
  16. GewoonThijsz

GewoonThijsz DDG Lid

Hcf is eigenlijk met een safezone end :D, mensen uit mn team laggde hem altijd als ze de end in gingen dus konden nooit farmen want ze werden direct gekilled, en ofc 1.8 nametags weg
  17. tigo_en_ferran

tigo_en_ferran Nieuw DDG lid

Ik vond hcf super leuk, alleen ik speelde niet vanaf het begin dus was het moeilijker om goede raids te doen. Ik ben dit keer super hiped om mee te doen en hoop dat ik bij het begin kan zijn.

MineCraft naam: Tigo_en_Ferran
  18. MBgamesNL

MBgamesNL Nieuw DDG lid

Een safezone end wordt veel te op. Er moeten wel risico's hangen aan het halen van MOBdrops
    Stefan0592 vindt dit leuk.
  19. ThatsElroy

ThatsElroy Nieuw DDG lid

Nou ehhh Lagg vrij xDD zodat ik clips kan maken deze map kon het bijna niet succes nog!
  20. SenpaiKiwi

SenpaiKiwi Server Support Server Support

10man, 1 Ally.
    Protection 1, Sharpness 1.

~SenpaiKiwi
    Laatst bewerkt: 22 apr 2017 om 18:02
    DamianKiip vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina