Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Building

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snicser

DDG Held
Snicser
Snicser
None
Hey,

Dat ziet er zeer goed uit. Ga zo door. Een vraagje.. Hoe heb je dat gedaan? World Edit, Voxelsniper?

Met vriendelijke groeten,

Snicser aka Flavio
 

iTzCas_

Ex-Staff
iTzCas_
iTzCas_
None
Ziet er wel vet uit! Als ik jouw was zal ik een sollicitatie doen voor het DDG Bouw team!
 

Twany

DDG Kenner
Hey Bas.
Ik zie dat je talent hebt in bouwen ik vind het echt helemaal te gek, ik wil graag tips geven maar er is niks om over te praten het is perfect ik denk wel als je door gaat een geweldige bouwer zou kunnen worden! ;)
 

Gewoonbas_

DDG Kenner
Gewoonbas_
Gewoonbas_
None
volgens mij is dit niet door hem gebouwd, maar gedownload. deze afbeelding heb ik namelijk al vaker gezien!
Het zou erg dom zijn als ik hem van internet haal en met de eer ga strijken.
Ik ben op dit moment een bouwer op een server dus dat zal ook slecht zijn voor mijn reputatie.
 

KingArthur007

DDG Held
De map lijkt heel erg op een map die ik heb gespeelt ooit eens op een andere server, zit jij toevallig in een bouwteam van een andere server?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top