Menu

JOIN DISCORD
0 Leden Online
JOIN 0 ONLINE SPELERS play.dusdavidgames.nl
Wat is er Nieuw?
Welkom op DusDavidGames! Welkom op bij de DusDavidGames Community! Om deel te nemen aan ons forum en content te kunnen plaatsen dien je jezelf eerst te registreren! Klik hiervoor op de knop "Registeren" en volg de stappen in het volgende scherm. Heb jij al een account op onze community? Druk dan op de knop "Inloggen". Veel plezier!

Gesloten Wie ben ik? (davdaf5000)

Status
Niet open voor verdere reacties.

davdaf5000

DDG Superheld
Beste lezer,

Vooral zullen de meeste mij kennen van Minetopia. (CEO HTC)
Waar ik al sinds maart fanatiek aan meedoe.

Ik zal even beginnen met iets over mezelf.
Want ja, Wie is die strenge CEO HTC nou eigelijk?
Dat zal ik jullie eens vertellen!

Ik ben Dave van der Zand, Ik ben 17 jaar oud, En ben geboren op 2 december 1998 (kerstkindje). Ik ben geboren in Roosendaal, En woon nu al een aantal jaar in Bergen Op Zoom.
Er is er niet een van mij... Nee zeker niet.. Namelijk 2... Ik ben er namelijk een van een tweeling.
Mijn moeder was er niet echt blij mee.. want toen ze het hoorde moest ze huilen.. Jammer dit..
In ieder geval... Ik heb daarnaast nog 2 zussen en 1 jonger broertje van 6. Ook ben ik al trotse oom van een lief neefje en nichtje! En ik heb een Hond genaamd Jimmy! En heb sins 29'08'2016 een vriendin genaamd Nikkii.

Ik zal even beginnen met de opleiding die ik doe.
Op dit moment doe Ik Helpende Zorg en Welzijn (HZW) op het Klellebeek college ten Roosendaal.
Makkelijker gezegd Ouderenzorg.
Ik kwam er op de helft van de opleiding achter dat ik het absoluut niet bij mijn vind passen.
Na een aantal lange gesprekken, heb ik besloten om de opleiding toch voort te zetten. maar ik heb al wel plannen voor de toekomst.
Ik wil graag leerkracht worden op een basisschool (groep 1 t/m 4). Of Kinder Psycholoog . Dit omdat ik het belang van kinderen ontzettend belangrijk vind en ik graag met kinderen werk. En omdat ik het nodige heb meegemaakt in mijn verleden.
Nu even genoeg verteld ver mijn privé leven!

We gaan starten met Minetopia. Waar het allemaal voor mij begon.

Ik starten als guppie van level 1 in Graydale. waar toevallig een vriend van mij een bedrijf had.
Na 2 weken daar manager te zijn geweest vond ik het tijd om iets anders toe doen.
Ik solliciteerde bij het bouwbedrijf als Receptionist en bij de politie als ProefAgent.
Na een dag of 3 te hebben gewacht kwam Toine naar me toe. Die me een proefperiode aanbood in Graydale.
Vanaf die tijd werd davdaf5000 geboren. En natuurlijk mijn officele minetopia avontuur!
Na 1,5 weken proefagent te zijn geweest mocht ik een stapje hoger op. En werd Agent in Graydale.
Daar heb ik ontzettend veel van geleerd en veel tijd in gestoken. Na een aantal maanden kom ineens Mart naar je toe. De toenmalig CEO HTC. of dat ik HTC agent wilde worden.
Toen sprong ik een gat in de lucht. Ik was trots op mezelf en had eindelijk het gevoel dat mijn harde werken werd beloont.
Er gingen 2 maanden voorbij. Toen op een dag.... Mart naar me toe kwam. Of ik interesse had om CEO HTC te worden. Daar kan je zeker geen nee tegen zeggen. sinds dien ben ik dus CEO HTC.

En natuurlijk heb ik binnen minetopia mensen leren kennen.
Vooral mensen binnen het politiekorps
Met die mensen zit je elke dag op TeamSpeak. Deel je alles samen. en los je met zijn alle problemen op.
Ik geef jullie 1 ding weg van de justitie.
Zodra je het korps joint. Kom je er niet meer uit. Het is meer dan vrienden. Het is een soort familie. waar je elke dag mee praat en mee opschiet.

Wat vind ik van Minetopia?
Ik vind minetopia een ontzettend leuk spel. Je leert nieuwe vrienden kennen. net als in het echte leven.

Op 29'08'2016 heb ik gekregen met Nikki (nikstertje_lyg) Niet in minetopia. maar in real life!
We zouden meeten omdat we elkaar al een tijdje kenden van minetopia en we woonde niet ver van elkaar vandaan. Tot mijn genoegen werd het meeten ineens een date. Waarna er nog meerdere volgenden.

Zo zie je maar. Met mintopia kan je meer krijgen dan je denkt. Van vrienden, Tot een relatie.

Mijn motto binnen Minetopia en Real life is.
Ga op je doelen af. En doe er alles aan om die te behalen. Uiteindelijk word je beloont voor je harde werk.

Wat ik wil bereiken binnen DDG?
Op dit moment ben ik Minetopia Forum Moderator. Hier ben ik natuurlijk al ontzettend blij mee.
Mijn uiteindelijke doel binnen DDG is toch Support worden!

Dit was mijn verhaal!
Bedankt voor het lezen!

Met Vriendelijke Groet,
Dave van der Zande.
(davdaf5000)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Top